povolání
Vedoucí týmu
Odborný směr: |
Management |
Odborný podsměr: |
nezařazeno do odborného podsměru |
Kvalifikační úroveň: |
Střední vzdělání s maturitní zkouškou; Střední vzdělání s výučním listem i maturitní zkouškou (NSP 4) |
Platové rozmezí: |
35 000 Kč - 106 000 Kč |
Alternativní názvy
Mistr, Vedoucí oddělení, Manažer první linie, Team leader, Vedoucí pracovního týmu, Manažer týmu, Vedoucí směny, Vedoucí provozu
Regulované povolání
Ne
ID jednotky práce
101743
Datum zveřejnění
31. 3. 2017
Datum poslední aktualizace
22. 11. 2022
Charakteristika
Pracovní činnosti
- Zajištění přenosu firemní strategie, cílů a úkolů do svěřeného týmu.
- Spolupráce na tvorbě operativních a finančních plánů organizace.
- Stanovení cílů a přidělování dílčích úkolů jednotlivým členům týmu.
- Určení metod a pracovních postupů plnění přidělených pracovních úkolů.
- Stanovení forem vzájemné spolupráce uvnitř týmu a zajištění nutné spolupráce se členy týmů z jiných útvarů.
- Stanovení standardů pracovního výkonu a norem pracovního chování.
- Zabezpečení logické i časové návaznosti plnění úkolů.
- Kontrola výsledků a výkonu jednotlivých členů týmu.
- Zabezpečení podmínek ke zvyšování profesní kvalifikace podřízených pracovníků.
- Řešení interpersonálních vztahů v týmu.
- Pravidelná účast na operativních poradách nadřízených a přenos získaných informací a úkolů do svěřeného pracovního týmu.
- Sběr podnětů a nápadů na vylepšování stávajících pracovních postupů a předkládání námětů na inovace.
- Navrhování personálních změn ve složení týmu.
- Zprostředkování spolupráce s ostatními útvary v organizaci.
- Prezentace výsledků týmu nadřízeným.
- Dohled nad dodržováním zásad podnikatelské etiky (obsahu etického kodexu organizace) ve všech činnostech jím vedeného pracovního kolektivu.
- Dohled nad dodržováním zásad BOZP a požární ochrany.
- Motivace a hodnocení podřízených pracovníků v rámci svěřeného celku organizace.
Kvalifikace k výkonu povolání
Školní vzdělání
Školní vzdělání definuje stupeň a obor vzdělání (prostřednictvím KKOV a RVP), který je nejvhodnějším nebo vhodným vzdělanostním základem pro výkon příslušného povolání/specializace povolání.
Název oboru | Typ číselníku KKOV/RVP | Kód | Vhodnost |
---|---|---|---|
Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru ekonomika a podnikání | KKOV | 6341L | nejvhodnější |
Obchodní akademie | RVP | 63-41-M/02 | nejvhodnější |
Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru podnikání v oborech | KKOV | 6441L | vhodná |
Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru organizace a management v odvětví | KKOV | 6442L | vhodná |
Střední vzdělání s maturitní zkouškou (bez vyučení) v oboru ekonomika a podnikání | KKOV | 6341M | vhodná |
Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru ekonomika odvětví (oborů) | KKOV | 6443L | vhodná |
Střední vzdělání s maturitní zkouškou ve skupině oborů podnikání v oborech, odvětví | KKOV | 64xxL | vhodná |
Střední vzdělání s maturitní zkouškou ve skupině oborů ekonomika a administrativa | KKOV | 63xxL | vhodná |
Ekonomika a podnikání | RVP | 63-41-M/01 | vhodná |
Další vzdělání
Další vzdělávání zahrnuje např. profesní kvalifikace dle zákona č.179/2006 Sb., o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání, akreditované vzdělávací kurzy (např. rekvalifikace) a další obecně uznávané kvalifikace, které vedou k získání požadované kvalifikace k výkonu daného povolání či specializace.
Profesní kvalifikace
- Vedoucí týmu ( 63-021-N )
Kompetenční požadavky k výkonu povolání
Seznam odborných znalostí a odborných dovedností klíčových pro výkon povolání.
Odborné dovednosti
Odborné dovednosti označují schopnost vykonávat určitou pracovní činnost nebo soubor pracovních činností. Jedná se tedy o schopnost aplikovat teoretické vědomosti v praxi.
Odborné dovednosti jsou vybrány z Centrální databáze kompetencí (CDK)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Stanovování standardů pracovního výkonu | ||||||||
Posuzování osobních schopností a dovedností jedince | ||||||||
Sumarizace dosahovaných pracovních výsledků | ||||||||
Stanovení potřeb dalšího vzdělávání | ||||||||
Kontrola a hodnocení kvality a výsledků práce podřízených pracovníků | ||||||||
Posuzování a hodnocení efektivnosti hospodaření a výkonnosti svěřeného úseku | ||||||||
Vytváření finančního plánu útvaru | ||||||||
Organizace práce, řízení a motivace zaměstnanců |
Odborné znalosti
Odborné znalosti označují teoretické vědomosti požadované pro výkon povolání. Odborné znalosti jsou vybrány z Centrální databáze kompetencí (CDK).
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
management pro nižší manažery | ||||||||
management kvality | ||||||||
projektový management | ||||||||
pracovní právo, pracovně právní vztahy, sociální zabezpečení, zákon o zaměstnanosti | ||||||||
personální management | ||||||||
finanční plánování | ||||||||
zásady BOZP |
Obecné dovednosti
Odborné kompetence obecné (průřezové) jsou souborem odborných požadavků potřebných pro výkon práce, které zcela výhradně nesouvisí s určitou profesí. Mají průřezový charakter a jsou uplatnitelné napříč obory (např. práce na PC).
1 | 2 | 3 | |
---|---|---|---|
Počítačová způsobilost | |||
Způsobilost k řízení osobního automobilu | |||
Numerická způsobilost | |||
Ekonomické povědomí | |||
Jazyková způsobilost v češtině | |||
Jazyková způsobilost v angličtině |
Digitální kompetence
Digitální kompetence jsou souborem teoretických znalostí, praktických dovedností, schopností a postojů člověka nezbytných pro používání informačních a komunikačních technologií a digitálních médií k plnění pracovních úkolů.
1 | 2 | 3 | 4 | |
---|---|---|---|---|
Informační a datová gramotnost | ||||
Prohlížení, vyhledávání a filtrování dat, informací a digitálního obsahu | ||||
Správa dat, informací a digitálního obsahu | ||||
Hodnocení dat, informací a digitálního obsahu | ||||
Komunikace a spolupráce | ||||
Netiketa | ||||
Spolupráce prostřednictvím digitálních technologií | ||||
Sdílení prostřednictvím digitálních technologií | ||||
Interakce prostřednictvím digitálních technologií | ||||
Tvorba digitálního obsahu | ||||
Autorská práva a licence | ||||
Integrace a přepracování digitálního obsahu | ||||
Tvorba digitálního obsahu | ||||
Bezpečnost | ||||
Ochrana životního prostředí | ||||
Ochrana zdraví a duševní pohody | ||||
Ochrana osobních dat a soukromí | ||||
Ochrana zařízení | ||||
Řešení problémů | ||||
Kreativní využívání digitálních technologií | ||||
Identifikace potřeb a výběr vhodných technologií | ||||
Řešení technických problémů | ||||
Identifikace nedostatků v digitálních kompetencích |
Měkké kompetence
Měkké kompetence (soft skills) jsou souborem požadavků potřebných pro kvalitní výkon práce nezávislých na konkrétní odbornosti, ale na komplexních schopnostech člověka. Jsou napříč obory přenositelné a uplatnitelné (např. tvořivé myšlení, komunikace, vedení lidí).
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
---|---|---|---|---|---|
Osobnostní kompetence | |||||
Kompetence ke kreativitě | |||||
Kompetence k celoživotnímu vzdělávání | |||||
Kompetence ke zvládání stresu a zátěže | |||||
Kompetence k flexibilitě | |||||
Interpersonální kompetence | |||||
Kompetence k efektivní komunikaci | |||||
Kompetence k sebepoznání a porozumění druhým | |||||
Kompetence k orientaci na zákazníka a uspokojování zákaznických potřeb | |||||
Kompetence k ovlivňování a rozvíjení ostatních | |||||
Kompetence k vedení lidí | |||||
Kompetence ke kooperaci | |||||
Kognitivní kompetence | |||||
Kompetence k objevování a orientaci v informacích | |||||
Kompetence ke koncepčnímu myšlení | |||||
Kompetence k analytickému myšlení | |||||
Výkonové kompetence | |||||
Kompetence k aktivnímu přístupu | |||||
Kompetence k plánování a organizování práce | |||||
Kompetence k řešení problémů | |||||
Kompetence k samostatnosti | |||||
Kompetence k výkonnosti | |||||
Kompetence k podnikavosti |
Zátěže a rizika výkonu povolání
Vymezují obvykle se vyskytující druhy zátěže vyplývající z konkrétních pracovních podmínek.
Přehled druhů zátěže a vymezení stupňů zátěže používaný v NSP vychází ze základních zákonných
norem (tj. nařízení vlády č. 361/2007 Sb., kterým se stanoví podmínky ochrany zdraví při práci,
zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů,
zákoníku práce a k nim prováděcích předpisů).
Nastavené zátěže a rizika jsou pouze orientační a vždy je nutno přihlédnout k podmínkám, které
se vztahují ke konkrétnímu zaměstnavateli, tudíž se mohou u různých zaměstnavatelů lišit.
1 | 2 | 3 | 4 | |
---|---|---|---|---|
Zraková zátěž | ||||
Duševní zátěž | ||||
Pracovní doba, směnnost | ||||
Zátěž teplem | ||||
Zátěž chladem | ||||
Zátěž hlukem | ||||
Zátěž vibracemi | ||||
Zátěž prachem | ||||
Zátěž chemickými látkami | ||||
Zátěž invazivními alergeny | ||||
Zátěž biologickými činiteli způsobujícími onemocnění | ||||
Zátěž ionizujícím zářením | ||||
Zátěž neionizujícím zářením a elektromagnetickým polem včetně laserů | ||||
Celková fyzická zátěž | ||||
Zátěž trupu a páteře s převahou statické práce (manipulace s břemeny) | ||||
Lokální zátěž - zátěž malých svalových skupin | ||||
Lokální zátěž jemné motoriky | ||||
Zátěž prací v omezeném nebo uzavřeném prostoru | ||||
Zátěž prací v nevhodných pracovních polohách | ||||
Práce ve výškách | ||||
Zvýšené riziko úrazu pracovníka | ||||
Zvýšené riziko obecného ohrožení |
Legenda:
- 1. Stupeň zátěže (minimální zdravotní riziko)
Faktor se při výkonu práce nevyskytuje nebo je zátěž faktorem minimální, vliv faktoru je ze zdravotního hlediska nevýznamný. - 2. Stupeň zátěže (únosná míra zdravotního rizika)
Ze zdravotního hlediska je míra zátěže faktorem únosná, nepřekračuje limity stanovené předpisy, vliv faktoru je akceptovatelný pro zdravého člověka. - 3. Stupeň zátěže (významná míra zdravotního rizika)
Úroveň zátěže překračuje stanovené limitní hodnoty expozice (zátěže), na pracovištích je nutná realizace náhradních technických a organizačních opatření, nelze vyloučit negativní vliv na zdraví pracovníků. - 4. Stupeň zátěže (vysoká míra zdravotního rizika)
Úroveň zátěže vysoce překračuje stanovené limitní hodnoty expozice, na pracovištích musí být dodržován soubor preventivních opatření, častěji dochází k poškození zdraví.
Zdravotní způsobilost k výkonu povolání
Posuzování zdravotní způsobilosti osoby ucházející se o zaměstnání je upraveno zákonem č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách a vyhláškou č. 79/2013 Sb., o provedení některých ustanovení zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách. Vyhláška upravuje organizaci, obsah a rozsah pracovnělékařských služeb, posuzování zdravotní způsobilosti, s výjimkou posuzování zdravotní způsobilosti ke sportu a tělesné výchově a stanovuje rizikové faktory a nemoci, které při výskytu těchto faktorů vylučují nebo omezují zdravotní způsobilost k práci, rozsah odborných vyšetření a četnost lékařských prohlídek.
Zdravotní způsobilost k výkonu povolání nebo specializace povolání je vždy závislá na přesném posouzení aktuálního zdravotního stavu. Při určování zdravotních podmínek se vychází z pracovních činností, pracovních podmínek a dalších kritérií výkonu povolání nebo specializace povolání. Zdravotní způsobilost konkrétního zaměstnance pro konkrétního zaměstnavatele určuje dle platné legislativy poskytovatel pracovnělékařských služeb.
Podmínky zdravotní způsobilosti pro vstup a samotný výkon povolání či oboru nebo skupiny povolání, které podléhá oborové legislativní regulaci (např. lékař, veterinář, učitel, advokát, policista, voják apod.) jsou upraveny specifickou legislativou a nesplnění požadavků definovaných touto legislativou je důvodem k vyloučení nebo k následnému pozbytí pravomoci tuto činnost/povolání vykonávat.
Uvedený výčet zdravotních způsobilostí omezujících nebo vylučujících výkon povolání je pouze orientační.
Onemocnění omezující výkon povolání/specializace povolání
- Duševní poruchy
- Poruchy chování
- Závažná psychosomatická onemocnění
CZ - ISCO a mzdy
Klasifikace CZ-ISCO je národní statistická klasifikace vypracována na základě mezinárodního standardu International Standard Classification of Occupations (ISCO -08), jehož tvůrcem je Mezinárodní organizace práce (ILO). Pro pomoc se zařazením do klasifikace zaměstnání CZ-ISCO můžete kontaktovat metodické centrum pro klasifikaci zaměstnání CZ-ISCO https://www.ispv.cz/cz/Metodicke-centrum-CZ-ISCO.aspx na emailové adrese mcISCO@ispv.cz .
CZ-ISCO je statistickou klasifikací, pomocí níž můžeme sledovat např. mzdovou úroveň jednotlivých zaměstnání nebo strukturu zaměstnanosti. Výhodou klasifikace pro statistická zjišťování je její stálost a tudíž možnost srovnání zaměstnání na různých místech a v různém čase.
Hrubé měsíční mzdy v roce 2023 celkem
Ostatní řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností (CZ-ISCO 1219)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 84 185 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 33 082 Kč do 175 241 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 69 612 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 48 077 Kč do 105 534 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Mistři a příbuzní pracovníci v oblasti těžby, hutní výroby a slévárenství (CZ-ISCO 3121)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 55 572 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 43 804 Kč do 71 228 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Mistři a příbuzní pracovníci ve výrobě (kromě hutní výroby a slévárenství) (CZ-ISCO 3122)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 50 748 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 32 465 Kč do 76 368 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 42 804 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 34 730 Kč do 54 853 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Mistři a příbuzní pracovníci ve stavebnictví (CZ-ISCO 3123)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 41 013 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 20 684 Kč do 66 376 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 51 889 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 41 084 Kč do 63 669 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Vedoucí v oblasti administrativních agend (CZ-ISCO 3341)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 50 772 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 34 241 Kč do 94 360 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 58 387 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 37 755 Kč do 85 092 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Hrubé měsíční mzdy podle krajů v roce 2023
Ostatní řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností (CZ-ISCO 1219)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Hlavní město Praha | 29 904 Kč | 99 024 Kč | 112 490 Kč | 204 569 Kč | 56 751 Kč | 83 013 Kč | 85 490 Kč | 118 287 Kč |
Středočeský kraj | 50 659 Kč | 95 293 Kč | 114 822 Kč | 185 633 Kč | 41 797 Kč | 57 795 Kč | 59 338 Kč | 77 378 Kč |
Jihočeský kraj | 36 089 Kč | 75 915 Kč | 90 111 Kč | 167 816 Kč | 48 293 Kč | 67 016 Kč | 67 309 Kč | 87 915 Kč |
Plzeňský kraj | 41 584 Kč | 97 265 Kč | 104 699 Kč | 188 198 Kč | 47 826 Kč | 62 845 Kč | 65 836 Kč | 92 454 Kč |
Karlovarský kraj | 56 630 Kč | 91 474 Kč | 95 512 Kč | 145 261 Kč | 44 693 Kč | 66 103 Kč | 69 696 Kč | 108 060 Kč |
Ústecký kraj | 17 300 Kč | 63 457 Kč | 72 962 Kč | 153 162 Kč | 43 982 Kč | 67 568 Kč | 67 589 Kč | 88 612 Kč |
Liberecký kraj | 50 240 Kč | 94 710 Kč | 99 721 Kč | 169 527 Kč | 46 778 Kč | 63 718 Kč | 66 217 Kč | 88 900 Kč |
Královéhradecký kraj | 53 881 Kč | 85 516 Kč | 100 157 Kč | 164 384 Kč | 43 468 Kč | 59 301 Kč | 63 202 Kč | 87 047 Kč |
Pardubický kraj | 34 487 Kč | 66 181 Kč | 82 563 Kč | 155 945 Kč | 46 412 Kč | 59 642 Kč | 63 378 Kč | 84 196 Kč |
Kraj Vysočina | 34 326 Kč | 63 590 Kč | 77 581 Kč | 134 475 Kč | 53 527 Kč | 66 766 Kč | 68 206 Kč | 86 961 Kč |
Jihomoravský kraj | 43 014 Kč | 83 720 Kč | 92 158 Kč | 160 061 Kč | 48 177 Kč | 68 213 Kč | 70 437 Kč | 96 987 Kč |
Olomoucký kraj | 31 052 Kč | 72 678 Kč | 80 280 Kč | 142 791 Kč | 46 480 Kč | 63 861 Kč | 70 370 Kč | 101 722 Kč |
Zlínský kraj | 25 346 Kč | 75 400 Kč | 82 830 Kč | 147 506 Kč | 36 690 Kč | 60 200 Kč | 61 106 Kč | 83 665 Kč |
Moravskoslezský kraj | 40 493 Kč | 77 459 Kč | 102 241 Kč | 193 024 Kč | 49 614 Kč | 66 773 Kč | 73 514 Kč | 110 906 Kč |
Mistři a příbuzní pracovníci v oblasti těžby, hutní výroby a slévárenství (CZ-ISCO 3121)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Středočeský kraj | 45 351 Kč | 59 371 Kč | 57 876 Kč | 71 388 Kč | - | - | - | - |
Karlovarský kraj | 40 831 Kč | 54 631 Kč | 52 571 Kč | 62 285 Kč | - | - | - | - |
Ústecký kraj | 43 927 Kč | 58 999 Kč | 60 172 Kč | 74 117 Kč | - | - | - | - |
Pardubický kraj | 37 045 Kč | 42 640 Kč | 47 893 Kč | 59 693 Kč | - | - | - | - |
Jihomoravský kraj | 44 643 Kč | 65 183 Kč | 75 089 Kč | 111 254 Kč | - | - | - | - |
Moravskoslezský kraj | 46 827 Kč | 55 193 Kč | 57 067 Kč | 67 886 Kč | - | - | - | - |
Mistři a příbuzní pracovníci ve výrobě (kromě hutní výroby a slévárenství) (CZ-ISCO 3122)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Hlavní město Praha | 25 127 Kč | 57 116 Kč | 56 890 Kč | 85 553 Kč | - | - | - | - |
Středočeský kraj | 24 764 Kč | 54 438 Kč | 57 357 Kč | 88 089 Kč | - | - | - | - |
Jihočeský kraj | 33 039 Kč | 50 682 Kč | 52 501 Kč | 71 245 Kč | - | - | - | - |
Plzeňský kraj | 35 816 Kč | 54 037 Kč | 56 099 Kč | 76 827 Kč | - | - | - | - |
Karlovarský kraj | 35 732 Kč | 51 059 Kč | 52 834 Kč | 72 049 Kč | - | - | - | - |
Ústecký kraj | 35 996 Kč | 53 183 Kč | 55 275 Kč | 76 222 Kč | - | - | - | - |
Liberecký kraj | 33 249 Kč | 51 597 Kč | 54 666 Kč | 77 805 Kč | - | - | - | - |
Královéhradecký kraj | 35 136 Kč | 50 672 Kč | 54 544 Kč | 84 190 Kč | - | - | - | - |
Pardubický kraj | 34 300 Kč | 48 476 Kč | 52 253 Kč | 74 169 Kč | - | - | - | - |
Kraj Vysočina | 33 547 Kč | 48 516 Kč | 51 034 Kč | 71 048 Kč | - | - | - | - |
Jihomoravský kraj | 31 526 Kč | 49 430 Kč | 51 727 Kč | 71 390 Kč | - | - | - | - |
Olomoucký kraj | 31 250 Kč | 46 162 Kč | 47 815 Kč | 64 905 Kč | - | - | - | - |
Zlínský kraj | 32 012 Kč | 48 561 Kč | 50 858 Kč | 73 220 Kč | - | - | - | - |
Moravskoslezský kraj | 30 630 Kč | 49 473 Kč | 51 879 Kč | 73 267 Kč | - | - | - | - |
Mistři a příbuzní pracovníci ve stavebnictví (CZ-ISCO 3123)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Hlavní město Praha | 21 098 Kč | 44 836 Kč | 46 564 Kč | 72 658 Kč | - | - | - | - |
Středočeský kraj | 19 633 Kč | 38 483 Kč | 39 104 Kč | 59 817 Kč | - | - | - | - |
Jihočeský kraj | 22 053 Kč | 50 503 Kč | 50 247 Kč | 70 576 Kč | - | - | - | - |
Plzeňský kraj | 22 294 Kč | 38 192 Kč | 37 941 Kč | 56 742 Kč | - | - | - | - |
Karlovarský kraj | 42 010 Kč | 48 432 Kč | 49 545 Kč | 59 439 Kč | - | - | - | - |
Ústecký kraj | 20 654 Kč | 33 948 Kč | 42 481 Kč | 73 718 Kč | - | - | - | - |
Pardubický kraj | 24 168 Kč | 36 292 Kč | 41 558 Kč | 67 953 Kč | - | - | - | - |
Kraj Vysočina | 23 725 Kč | 43 484 Kč | 41 098 Kč | 54 534 Kč | - | - | - | - |
Jihomoravský kraj | 18 900 Kč | 41 308 Kč | 43 292 Kč | 69 503 Kč | - | - | - | - |
Olomoucký kraj | 18 769 Kč | 37 728 Kč | 40 067 Kč | 59 189 Kč | - | - | - | - |
Zlínský kraj | 28 974 Kč | 46 341 Kč | 47 861 Kč | 72 875 Kč | - | - | - | - |
Moravskoslezský kraj | 20 684 Kč | 37 257 Kč | 41 522 Kč | 61 980 Kč | - | - | - | - |
Vedoucí v oblasti administrativních agend (CZ-ISCO 3341)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Hlavní město Praha | 35 080 Kč | 56 604 Kč | 70 234 Kč | 118 619 Kč | 36 307 Kč | 63 033 Kč | 65 479 Kč | 95 575 Kč |
Středočeský kraj | 34 832 Kč | 56 900 Kč | 61 354 Kč | 90 483 Kč | 35 604 Kč | 55 749 Kč | 55 455 Kč | 72 863 Kč |
Jihočeský kraj | 33 195 Kč | 47 805 Kč | 52 604 Kč | 80 589 Kč | 46 588 Kč | 63 241 Kč | 64 319 Kč | 87 220 Kč |
Plzeňský kraj | 34 986 Kč | 47 055 Kč | 53 883 Kč | 80 908 Kč | 33 572 Kč | 42 028 Kč | 45 867 Kč | 63 579 Kč |
Karlovarský kraj | 32 951 Kč | 42 721 Kč | 48 619 Kč | 71 206 Kč | 35 203 Kč | 52 791 Kč | 53 784 Kč | 72 625 Kč |
Ústecký kraj | 33 919 Kč | 48 042 Kč | 53 620 Kč | 78 315 Kč | 39 142 Kč | 63 201 Kč | 64 925 Kč | 89 561 Kč |
Liberecký kraj | 37 421 Kč | 49 535 Kč | 56 884 Kč | 87 364 Kč | 42 556 Kč | 61 288 Kč | 63 996 Kč | 90 588 Kč |
Královéhradecký kraj | 31 188 Kč | 46 797 Kč | 55 515 Kč | 94 116 Kč | 34 163 Kč | 41 199 Kč | 43 933 Kč | 59 532 Kč |
Pardubický kraj | 33 709 Kč | 46 552 Kč | 53 048 Kč | 74 828 Kč | 35 837 Kč | 42 187 Kč | 45 311 Kč | 64 150 Kč |
Kraj Vysočina | 31 656 Kč | 47 338 Kč | 54 011 Kč | 84 439 Kč | 43 375 Kč | 60 348 Kč | 67 961 Kč | 104 072 Kč |
Jihomoravský kraj | 37 189 Kč | 51 522 Kč | 62 775 Kč | 99 009 Kč | 41 287 Kč | 56 683 Kč | 58 154 Kč | 77 229 Kč |
Olomoucký kraj | 34 112 Kč | 49 607 Kč | 53 964 Kč | 80 972 Kč | 37 648 Kč | 49 458 Kč | 51 214 Kč | 66 885 Kč |
Zlínský kraj | 32 750 Kč | 47 069 Kč | 52 943 Kč | 74 999 Kč | 46 646 Kč | 62 476 Kč | 65 719 Kč | 91 542 Kč |
Moravskoslezský kraj | 30 914 Kč | 47 752 Kč | 54 743 Kč | 81 510 Kč | 39 817 Kč | 56 594 Kč | 57 464 Kč | 77 342 Kč |
ESCO
Klasifikace ESCO (European Skills, Competences, and Occupations) popisuje a třídí dovednosti, kompetence, kvalifikace a povolání relevantní pro trh práce Evropské unie a pro vzdělávání a odbornou přípravu. ESCO je k dispozici ve 27 jazycích, což uchazečům o zaměstnání a zaměstnavatelům umožňuje lépe komunikovat o dovednostech, kompetencích, kvalifikaci a pracovních místech v jakémkoli evropském jazyce. Cílem klasifikace ESCO je podporovat pracovní mobilitu v celé Evropě a vytvořit tak integrovanější a účinnější trh práce. Nabízí totiž „společný jazyk“ v oblasti povolání a dovedností, který mohou různé zúčastněné strany používat v otázkách zaměstnanosti, vzdělávání a odborné přípravy. Klasifikaci vytvořila Evropská komise – Generální ředitelství pro zaměstnanost, sociální věci a sociální začleňování, ve spolupráci se zúčastněnými stranami a s Evropským střediskem pro rozvoj odborného vzdělávání (Cedefop). Iniciativa ESCO je součástí strategie Evropa 2020.
Kód podskupiny | Název podskupiny v ESCO | URL - podskupiny v ESCO |
---|---|---|
1219 | Vedoucí a řídící pracovníci univerzálních dílčích celků jinde neuvedení | http://data.europa.eu/esco/isco/C1219 |
Volná místa
Informace o volných pracovních místech jsou čerpána z portálu MPSV ČR.