povolání
Vedoucí týmu
Odborný směr: |
Management |
Odborný podsměr: |
nezařazeno do odborného podsměru |
Kvalifikační úroveň: |
Střední vzdělání s maturitní zkouškou; Střední vzdělání s výučním listem i maturitní zkouškou (NSP 4) |
Platové rozmezí: |
35 000 Kč - 109 000 Kč |
Alternativní názvy
Mistr, Vedoucí oddělení, Manažer první linie, Team leader, Vedoucí pracovního týmu, Manažer týmu, Vedoucí směny, Vedoucí provozu
Regulované povolání
Ne
ID jednotky práce
101743
Datum zveřejnění
31. 3. 2017
Datum poslední aktualizace
22. 11. 2022
Charakteristika
Pracovní činnosti
- Zajištění přenosu firemní strategie, cílů a úkolů do svěřeného týmu.
- Spolupráce na tvorbě operativních a finančních plánů organizace.
- Stanovení cílů a přidělování dílčích úkolů jednotlivým členům týmu.
- Určení metod a pracovních postupů plnění přidělených pracovních úkolů.
- Stanovení forem vzájemné spolupráce uvnitř týmu a zajištění nutné spolupráce se členy týmů z jiných útvarů.
- Stanovení standardů pracovního výkonu a norem pracovního chování.
- Zabezpečení logické i časové návaznosti plnění úkolů.
- Kontrola výsledků a výkonu jednotlivých členů týmu.
- Zabezpečení podmínek ke zvyšování profesní kvalifikace podřízených pracovníků.
- Řešení interpersonálních vztahů v týmu.
- Pravidelná účast na operativních poradách nadřízených a přenos získaných informací a úkolů do svěřeného pracovního týmu.
- Sběr podnětů a nápadů na vylepšování stávajících pracovních postupů a předkládání námětů na inovace.
- Navrhování personálních změn ve složení týmu.
- Zprostředkování spolupráce s ostatními útvary v organizaci.
- Prezentace výsledků týmu nadřízeným.
- Dohled nad dodržováním zásad podnikatelské etiky (obsahu etického kodexu organizace) ve všech činnostech jím vedeného pracovního kolektivu.
- Dohled nad dodržováním zásad BOZP a požární ochrany.
- Motivace a hodnocení podřízených pracovníků v rámci svěřeného celku organizace.
Kvalifikace k výkonu povolání
Školní vzdělání
Školní vzdělání definuje stupeň a obor vzdělání (prostřednictvím KKOV a RVP), který je nejvhodnějším nebo vhodným vzdělanostním základem pro výkon příslušného povolání/specializace povolání.
Název oboru | Typ číselníku KKOV/RVP | Kód | Vhodnost |
---|---|---|---|
Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru ekonomika a podnikání | KKOV | 6341L | nejvhodnější |
Obchodní akademie | RVP | 63-41-M/02 | nejvhodnější |
Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru podnikání v oborech | KKOV | 6441L | vhodná |
Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru organizace a management v odvětví | KKOV | 6442L | vhodná |
Střední vzdělání s maturitní zkouškou (bez vyučení) v oboru ekonomika a podnikání | KKOV | 6341M | vhodná |
Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru ekonomika odvětví (oborů) | KKOV | 6443L | vhodná |
Střední vzdělání s maturitní zkouškou ve skupině oborů podnikání v oborech, odvětví | KKOV | 64xxL | vhodná |
Střední vzdělání s maturitní zkouškou ve skupině oborů ekonomika a administrativa | KKOV | 63xxL | vhodná |
Ekonomika a podnikání | RVP | 63-41-M/01 | vhodná |
Další vzdělání
Další vzdělávání zahrnuje např. profesní kvalifikace dle zákona č.179/2006 Sb., o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání, akreditované vzdělávací kurzy (např. rekvalifikace) a další obecně uznávané kvalifikace, které vedou k získání požadované kvalifikace k výkonu daného povolání či specializace.
Profesní kvalifikace
- Vedoucí týmu ( 63-021-N )
Kompetenční požadavky k výkonu povolání
Seznam odborných znalostí a odborných dovedností klíčových pro výkon povolání.
Odborné dovednosti
Odborné dovednosti označují schopnost vykonávat určitou pracovní činnost nebo soubor pracovních činností. Jedná se tedy o schopnost aplikovat teoretické vědomosti v praxi.
Odborné dovednosti jsou vybrány z Centrální databáze kompetencí (CDK)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Stanovování standardů pracovního výkonu | ||||||||
Posuzování osobních schopností a dovedností jedince | ||||||||
Sumarizace dosahovaných pracovních výsledků | ||||||||
Stanovení potřeb dalšího vzdělávání | ||||||||
Kontrola a hodnocení kvality a výsledků práce podřízených pracovníků | ||||||||
Posuzování a hodnocení efektivnosti hospodaření a výkonnosti svěřeného úseku | ||||||||
Vytváření finančního plánu útvaru | ||||||||
Organizace práce, řízení a motivace zaměstnanců |
Odborné znalosti
Odborné znalosti označují teoretické vědomosti požadované pro výkon povolání. Odborné znalosti jsou vybrány z Centrální databáze kompetencí (CDK).
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
management pro nižší manažery | ||||||||
management kvality | ||||||||
projektový management | ||||||||
pracovní právo, pracovně právní vztahy, sociální zabezpečení, zákon o zaměstnanosti | ||||||||
personální management | ||||||||
finanční plánování | ||||||||
zásady BOZP |
Obecné dovednosti
Odborné kompetence obecné (průřezové) jsou souborem odborných požadavků potřebných pro výkon práce, které zcela výhradně nesouvisí s určitou profesí. Mají průřezový charakter a jsou uplatnitelné napříč obory (např. práce na PC).
1 | 2 | 3 | |
---|---|---|---|
Počítačová způsobilost | |||
Způsobilost k řízení osobního automobilu | |||
Numerická způsobilost | |||
Ekonomické povědomí | |||
Jazyková způsobilost v češtině | |||
Jazyková způsobilost v angličtině |
Digitální kompetence
Digitální kompetence jsou souborem teoretických znalostí, praktických dovedností, schopností a postojů člověka nezbytných pro používání informačních a komunikačních technologií a digitálních médií k plnění pracovních úkolů.
1 | 2 | 3 | 4 | |
---|---|---|---|---|
Informační a datová gramotnost | ||||
Prohlížení, vyhledávání a filtrování dat, informací a digitálního obsahu | ||||
Správa dat, informací a digitálního obsahu | ||||
Hodnocení dat, informací a digitálního obsahu | ||||
Komunikace a spolupráce | ||||
Netiketa | ||||
Spolupráce prostřednictvím digitálních technologií | ||||
Sdílení prostřednictvím digitálních technologií | ||||
Interakce prostřednictvím digitálních technologií | ||||
Tvorba digitálního obsahu | ||||
Autorská práva a licence | ||||
Integrace a přepracování digitálního obsahu | ||||
Tvorba digitálního obsahu | ||||
Bezpečnost | ||||
Ochrana životního prostředí | ||||
Ochrana zdraví a duševní pohody | ||||
Ochrana osobních dat a soukromí | ||||
Ochrana zařízení | ||||
Řešení problémů | ||||
Kreativní využívání digitálních technologií | ||||
Identifikace potřeb a výběr vhodných technologií | ||||
Řešení technických problémů | ||||
Identifikace nedostatků v digitálních kompetencích |
Měkké kompetence
Měkké kompetence (soft skills) jsou souborem požadavků potřebných pro kvalitní výkon práce nezávislých na konkrétní odbornosti, ale na komplexních schopnostech člověka. Jsou napříč obory přenositelné a uplatnitelné (např. tvořivé myšlení, komunikace, vedení lidí).
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
---|---|---|---|---|---|
Osobnostní kompetence | |||||
Kompetence ke kreativitě | |||||
Kompetence k celoživotnímu vzdělávání | |||||
Kompetence ke zvládání stresu a zátěže | |||||
Kompetence k flexibilitě | |||||
Interpersonální kompetence | |||||
Kompetence k efektivní komunikaci | |||||
Kompetence k sebepoznání a porozumění druhým | |||||
Kompetence k orientaci na zákazníka a uspokojování zákaznických potřeb | |||||
Kompetence k ovlivňování a rozvíjení ostatních | |||||
Kompetence k vedení lidí | |||||
Kompetence ke kooperaci | |||||
Kognitivní kompetence | |||||
Kompetence k objevování a orientaci v informacích | |||||
Kompetence ke koncepčnímu myšlení | |||||
Kompetence k analytickému myšlení | |||||
Výkonové kompetence | |||||
Kompetence k aktivnímu přístupu | |||||
Kompetence k plánování a organizování práce | |||||
Kompetence k řešení problémů | |||||
Kompetence k samostatnosti | |||||
Kompetence k výkonnosti | |||||
Kompetence k podnikavosti |
Zátěže a rizika výkonu povolání
Vymezují obvykle se vyskytující druhy zátěže vyplývající z konkrétních pracovních podmínek.
Přehled druhů zátěže a vymezení stupňů zátěže používaný v NSP vychází ze základních zákonných
norem (tj. nařízení vlády č. 361/2007 Sb., kterým se stanoví podmínky ochrany zdraví při práci,
zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů,
zákoníku práce a k nim prováděcích předpisů).
Nastavené zátěže a rizika jsou pouze orientační a vždy je nutno přihlédnout k podmínkám, které
se vztahují ke konkrétnímu zaměstnavateli, tudíž se mohou u různých zaměstnavatelů lišit.
1 | 2 | 3 | 4 | |
---|---|---|---|---|
Zraková zátěž | ||||
Duševní zátěž | ||||
Pracovní doba, směnnost | ||||
Zátěž teplem | ||||
Zátěž chladem | ||||
Zátěž hlukem | ||||
Zátěž vibracemi | ||||
Zátěž prachem | ||||
Zátěž chemickými látkami | ||||
Zátěž invazivními alergeny | ||||
Zátěž biologickými činiteli způsobujícími onemocnění | ||||
Zátěž ionizujícím zářením | ||||
Zátěž neionizujícím zářením a elektromagnetickým polem včetně laserů | ||||
Celková fyzická zátěž | ||||
Zátěž trupu a páteře s převahou statické práce (manipulace s břemeny) | ||||
Lokální zátěž - zátěž malých svalových skupin | ||||
Lokální zátěž jemné motoriky | ||||
Zátěž prací v omezeném nebo uzavřeném prostoru | ||||
Zátěž prací v nevhodných pracovních polohách | ||||
Práce ve výškách | ||||
Zvýšené riziko úrazu pracovníka | ||||
Zvýšené riziko obecného ohrožení |
Legenda:
- 1. Stupeň zátěže (minimální zdravotní riziko)
Faktor se při výkonu práce nevyskytuje nebo je zátěž faktorem minimální, vliv faktoru je ze zdravotního hlediska nevýznamný. - 2. Stupeň zátěže (únosná míra zdravotního rizika)
Ze zdravotního hlediska je míra zátěže faktorem únosná, nepřekračuje limity stanovené předpisy, vliv faktoru je akceptovatelný pro zdravého člověka. - 3. Stupeň zátěže (významná míra zdravotního rizika)
Úroveň zátěže překračuje stanovené limitní hodnoty expozice (zátěže), na pracovištích je nutná realizace náhradních technických a organizačních opatření, nelze vyloučit negativní vliv na zdraví pracovníků. - 4. Stupeň zátěže (vysoká míra zdravotního rizika)
Úroveň zátěže vysoce překračuje stanovené limitní hodnoty expozice, na pracovištích musí být dodržován soubor preventivních opatření, častěji dochází k poškození zdraví.
Zdravotní způsobilost k výkonu povolání
Posuzování zdravotní způsobilosti osoby ucházející se o zaměstnání je upraveno zákonem č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách a vyhláškou č. 79/2013 Sb., o provedení některých ustanovení zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách. Vyhláška upravuje organizaci, obsah a rozsah pracovnělékařských služeb, posuzování zdravotní způsobilosti, s výjimkou posuzování zdravotní způsobilosti ke sportu a tělesné výchově a stanovuje rizikové faktory a nemoci, které při výskytu těchto faktorů vylučují nebo omezují zdravotní způsobilost k práci, rozsah odborných vyšetření a četnost lékařských prohlídek.
Zdravotní způsobilost k výkonu povolání nebo specializace povolání je vždy závislá na přesném posouzení aktuálního zdravotního stavu. Při určování zdravotních podmínek se vychází z pracovních činností, pracovních podmínek a dalších kritérií výkonu povolání nebo specializace povolání. Zdravotní způsobilost konkrétního zaměstnance pro konkrétního zaměstnavatele určuje dle platné legislativy poskytovatel pracovnělékařských služeb.
Podmínky zdravotní způsobilosti pro vstup a samotný výkon povolání či oboru nebo skupiny povolání, které podléhá oborové legislativní regulaci (např. lékař, veterinář, učitel, advokát, policista, voják apod.) jsou upraveny specifickou legislativou a nesplnění požadavků definovaných touto legislativou je důvodem k vyloučení nebo k následnému pozbytí pravomoci tuto činnost/povolání vykonávat.
Uvedený výčet zdravotních způsobilostí omezujících nebo vylučujících výkon povolání je pouze orientační.
Onemocnění omezující výkon povolání/specializace povolání
- Duševní poruchy a poruchy chování
CZ - ISCO a mzdy
Klasifikace CZ-ISCO je národní statistická klasifikace vypracována na základě mezinárodního standardu International Standard Classification of Occupations (ISCO -08), jehož tvůrcem je Mezinárodní organizace práce (ILO). Pro pomoc se zařazením do klasifikace zaměstnání CZ-ISCO můžete kontaktovat metodické centrum pro klasifikaci zaměstnání CZ-ISCO https://www.ispv.cz/cz/Metodicke-centrum-CZ-ISCO.aspx na emailové adrese mcISCO@ispv.cz .
CZ-ISCO je statistickou klasifikací, pomocí níž můžeme sledovat např. mzdovou úroveň jednotlivých zaměstnání nebo strukturu zaměstnanosti. Výhodou klasifikace pro statistická zjišťování je její stálost a tudíž možnost srovnání zaměstnání na různých místech a v různém čase.
Hrubé měsíční mzdy v roce 2024 celkem
Ostatní řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností (CZ-ISCO 1219)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 88 694 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 38 624 Kč do 179 603 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 70 803 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 48 865 Kč do 108 983 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Mistři a příbuzní pracovníci v oblasti těžby, hutní výroby a slévárenství (CZ-ISCO 3121)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 57 345 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 44 528 Kč do 77 900 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Mistři a příbuzní pracovníci ve výrobě (kromě hutní výroby a slévárenství) (CZ-ISCO 3122)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 53 496 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 34 220 Kč do 81 336 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 43 703 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 35 282 Kč do 56 092 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Mistři a příbuzní pracovníci ve stavebnictví (CZ-ISCO 3123)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 44 146 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 22 447 Kč do 73 196 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 56 232 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 42 823 Kč do 68 281 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Vedoucí v oblasti administrativních agend (CZ-ISCO 3341)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 53 499 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 35 510 Kč do 97 560 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 60 711 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 40 543 Kč do 88 782 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Hrubé měsíční mzdy podle krajů v roce 2024
Ostatní řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností (CZ-ISCO 1219)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Hlavní město Praha | 36 841 Kč | 101 097 Kč | 117 772 Kč | 207 888 Kč | 57 289 Kč | 83 295 Kč | 86 739 Kč | 121 885 Kč |
Středočeský kraj | 51 461 Kč | 102 560 Kč | 123 339 Kč | 207 090 Kč | 42 858 Kč | 58 470 Kč | 60 400 Kč | 79 369 Kč |
Jihočeský kraj | 43 469 Kč | 74 101 Kč | 85 776 Kč | 149 586 Kč | 48 416 Kč | 64 325 Kč | 67 244 Kč | 90 070 Kč |
Plzeňský kraj | 46 081 Kč | 108 418 Kč | 119 275 Kč | 213 250 Kč | 48 434 Kč | 63 254 Kč | 67 260 Kč | 93 103 Kč |
Karlovarský kraj | 53 957 Kč | 92 783 Kč | 100 566 Kč | 163 541 Kč | 44 770 Kč | 64 346 Kč | 70 936 Kč | 110 855 Kč |
Ústecký kraj | 18 900 Kč | 65 145 Kč | 75 030 Kč | 150 370 Kč | 44 278 Kč | 67 021 Kč | 68 073 Kč | 86 517 Kč |
Liberecký kraj | 46 637 Kč | 105 810 Kč | 116 409 Kč | 187 605 Kč | 45 711 Kč | 62 855 Kč | 65 905 Kč | 91 112 Kč |
Královéhradecký kraj | 45 176 Kč | 83 255 Kč | 97 691 Kč | 163 728 Kč | 46 584 Kč | 61 730 Kč | 65 178 Kč | 92 162 Kč |
Pardubický kraj | 38 230 Kč | 73 262 Kč | 90 076 Kč | 146 842 Kč | 47 833 Kč | 61 966 Kč | 64 852 Kč | 85 935 Kč |
Kraj Vysočina | 44 597 Kč | 79 788 Kč | 92 533 Kč | 156 742 Kč | - | - | - | - |
Jihomoravský kraj | 50 586 Kč | 92 288 Kč | 98 941 Kč | 158 351 Kč | 49 421 Kč | 70 665 Kč | 71 810 Kč | 100 764 Kč |
Olomoucký kraj | 32 675 Kč | 80 454 Kč | 91 860 Kč | 162 564 Kč | 44 668 Kč | 64 577 Kč | 71 896 Kč | 103 910 Kč |
Zlínský kraj | 31 154 Kč | 92 420 Kč | 98 517 Kč | 158 635 Kč | 40 783 Kč | 66 509 Kč | 67 784 Kč | 93 396 Kč |
Moravskoslezský kraj | 43 440 Kč | 76 428 Kč | 98 888 Kč | 169 388 Kč | 49 812 Kč | 71 147 Kč | 77 573 Kč | 113 235 Kč |
Mistři a příbuzní pracovníci v oblasti těžby, hutní výroby a slévárenství (CZ-ISCO 3121)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Středočeský kraj | 44 991 Kč | 62 372 Kč | 65 260 Kč | 86 100 Kč | - | - | - | - |
Karlovarský kraj | 44 253 Kč | 55 789 Kč | 55 076 Kč | 64 795 Kč | - | - | - | - |
Ústecký kraj | 46 118 Kč | 63 395 Kč | 65 224 Kč | 78 146 Kč | - | - | - | - |
Kraj Vysočina | 45 207 Kč | 54 799 Kč | 57 175 Kč | 68 630 Kč | - | - | - | - |
Jihomoravský kraj | 49 219 Kč | 83 592 Kč | 84 445 Kč | 118 212 Kč | - | - | - | - |
Mistři a příbuzní pracovníci ve výrobě (kromě hutní výroby a slévárenství) (CZ-ISCO 3122)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Hlavní město Praha | 26 370 Kč | 58 313 Kč | 60 283 Kč | 92 660 Kč | - | - | - | - |
Středočeský kraj | 31 622 Kč | 58 770 Kč | 62 027 Kč | 96 710 Kč | - | - | - | - |
Jihočeský kraj | 33 819 Kč | 52 616 Kč | 54 861 Kč | 74 985 Kč | - | - | - | - |
Plzeňský kraj | 38 992 Kč | 58 804 Kč | 61 248 Kč | 84 488 Kč | - | - | - | - |
Karlovarský kraj | 36 879 Kč | 54 133 Kč | 56 912 Kč | 78 626 Kč | - | - | - | - |
Ústecký kraj | 39 825 Kč | 57 363 Kč | 60 092 Kč | 83 348 Kč | - | - | - | - |
Liberecký kraj | 35 585 Kč | 57 159 Kč | 60 073 Kč | 86 774 Kč | - | - | - | - |
Královéhradecký kraj | 36 901 Kč | 51 735 Kč | 57 097 Kč | 87 495 Kč | - | - | - | - |
Pardubický kraj | 36 154 Kč | 52 061 Kč | 56 622 Kč | 76 352 Kč | - | - | - | - |
Kraj Vysočina | 35 070 Kč | 51 995 Kč | 54 527 Kč | 76 543 Kč | - | - | - | - |
Jihomoravský kraj | 32 919 Kč | 51 380 Kč | 53 662 Kč | 74 720 Kč | - | - | - | - |
Olomoucký kraj | 32 825 Kč | 50 155 Kč | 52 118 Kč | 71 708 Kč | - | - | - | - |
Zlínský kraj | 30 827 Kč | 51 569 Kč | 53 997 Kč | 79 181 Kč | - | - | - | - |
Moravskoslezský kraj | 30 703 Kč | 53 750 Kč | 55 340 Kč | 79 770 Kč | - | - | - | - |
Mistři a příbuzní pracovníci ve stavebnictví (CZ-ISCO 3123)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Hlavní město Praha | 22 466 Kč | 45 053 Kč | 47 689 Kč | 75 035 Kč | - | - | - | - |
Středočeský kraj | 21 071 Kč | 39 883 Kč | 41 605 Kč | 64 852 Kč | - | - | - | - |
Jihočeský kraj | 23 382 Kč | 53 837 Kč | 53 589 Kč | 75 368 Kč | - | - | - | - |
Ústecký kraj | 22 042 Kč | 40 480 Kč | 46 473 Kč | 75 264 Kč | - | - | - | - |
Královéhradecký kraj | 30 620 Kč | 47 287 Kč | 47 856 Kč | 66 831 Kč | - | - | - | - |
Kraj Vysočina | 24 999 Kč | 47 089 Kč | 44 448 Kč | 57 551 Kč | - | - | - | - |
Jihomoravský kraj | 21 288 Kč | 42 878 Kč | 45 639 Kč | 73 548 Kč | - | - | - | - |
Olomoucký kraj | 20 255 Kč | 46 298 Kč | 44 861 Kč | 71 010 Kč | - | - | - | - |
Zlínský kraj | 25 629 Kč | 45 666 Kč | 49 270 Kč | 77 072 Kč | - | - | - | - |
Moravskoslezský kraj | 22 071 Kč | 39 059 Kč | 43 205 Kč | 63 580 Kč | - | - | - | - |
Vedoucí v oblasti administrativních agend (CZ-ISCO 3341)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Hlavní město Praha | 37 819 Kč | 60 624 Kč | 74 275 Kč | 122 977 Kč | 39 484 Kč | 66 538 Kč | 67 860 Kč | 97 551 Kč |
Středočeský kraj | 37 749 Kč | 58 026 Kč | 65 306 Kč | 97 580 Kč | 39 506 Kč | 58 426 Kč | 58 537 Kč | 77 687 Kč |
Jihočeský kraj | 34 339 Kč | 45 826 Kč | 53 413 Kč | 81 320 Kč | 49 244 Kč | 63 459 Kč | 66 452 Kč | 89 528 Kč |
Plzeňský kraj | 36 672 Kč | 53 683 Kč | 59 068 Kč | 89 198 Kč | 35 252 Kč | 43 677 Kč | 48 920 Kč | 67 964 Kč |
Karlovarský kraj | 36 709 Kč | 55 794 Kč | 56 893 Kč | 79 689 Kč | 38 897 Kč | 54 621 Kč | 57 189 Kč | 79 188 Kč |
Ústecký kraj | 34 924 Kč | 50 541 Kč | 56 478 Kč | 84 914 Kč | 44 767 Kč | 67 424 Kč | 69 957 Kč | 95 164 Kč |
Liberecký kraj | 37 934 Kč | 53 230 Kč | 60 323 Kč | 90 705 Kč | 47 400 Kč | 64 758 Kč | 66 889 Kč | 90 490 Kč |
Královéhradecký kraj | 31 299 Kč | 45 410 Kč | 53 691 Kč | 88 176 Kč | 35 540 Kč | 44 637 Kč | 46 443 Kč | 62 891 Kč |
Pardubický kraj | 36 640 Kč | 51 170 Kč | 57 013 Kč | 84 291 Kč | 37 372 Kč | 43 687 Kč | 46 559 Kč | 64 539 Kč |
Kraj Vysočina | 32 422 Kč | 48 974 Kč | 58 470 Kč | 85 680 Kč | 43 885 Kč | 61 355 Kč | 70 852 Kč | 112 206 Kč |
Jihomoravský kraj | 36 544 Kč | 55 227 Kč | 65 514 Kč | 108 604 Kč | 43 874 Kč | 58 769 Kč | 61 183 Kč | 82 141 Kč |
Olomoucký kraj | 35 199 Kč | 52 110 Kč | 56 780 Kč | 84 906 Kč | 40 154 Kč | 51 724 Kč | 53 542 Kč | 71 226 Kč |
Zlínský kraj | 34 047 Kč | 50 140 Kč | 57 092 Kč | 82 439 Kč | 44 931 Kč | 59 014 Kč | 61 373 Kč | 78 888 Kč |
Moravskoslezský kraj | 32 413 Kč | 50 626 Kč | 56 927 Kč | 86 721 Kč | 41 203 Kč | 59 678 Kč | 60 325 Kč | 82 422 Kč |
ESCO
Klasifikace ESCO (European Skills, Competences, and Occupations) popisuje a třídí dovednosti, kompetence, kvalifikace a povolání relevantní pro trh práce Evropské unie a pro vzdělávání a odbornou přípravu. ESCO je k dispozici ve 27 jazycích, což uchazečům o zaměstnání a zaměstnavatelům umožňuje lépe komunikovat o dovednostech, kompetencích, kvalifikaci a pracovních místech v jakémkoli evropském jazyce. Cílem klasifikace ESCO je podporovat pracovní mobilitu v celé Evropě a vytvořit tak integrovanější a účinnější trh práce. Nabízí totiž „společný jazyk“ v oblasti povolání a dovedností, který mohou různé zúčastněné strany používat v otázkách zaměstnanosti, vzdělávání a odborné přípravy. Klasifikaci vytvořila Evropská komise – Generální ředitelství pro zaměstnanost, sociální věci a sociální začleňování, ve spolupráci se zúčastněnými stranami a s Evropským střediskem pro rozvoj odborného vzdělávání (Cedefop). Iniciativa ESCO je součástí strategie Evropa 2020.
Kód podskupiny | Název podskupiny v ESCO | URL - podskupiny v ESCO |
---|---|---|
1219 | Vedoucí a řídící pracovníci univerzálních dílčích celků jinde neuvedení | http://data.europa.eu/esco/isco/C1219 |
Volná místa
Informace o volných pracovních místech jsou čerpána z portálu MPSV ČR.