specializace
Vedoucí útvaru služeb zaměstnanosti
Odborný směr: |
Povolání vyřazená z kategorického třídění pro svoji neaktuálnost |
Odborný podsměr: |
státní správa |
Kvalifikační úroveň: |
Magisterský studijní program (NSP 7) |
Platové rozmezí: |
27 000 Kč - 67 000 Kč |
Alternativní názvy
Vedoucí útvaru speciálního poradenství, Vedoucí odboru služeb zaměstnanosti, Vedoucí útvaru poradenství pro zprostředkování, Vedoucí útvaru evidence a podpor v nezaměstnanosti, Vedoucí útvaru trhu práce, Vedoucí útvaru implementace ESF, Vedoucí útvaru kontroly (kontrolně právního), Vedoucí útvaru státní sociální podpory, Vedoucí ekonomického útvaru, Vedoucí kanceláře úřadu
Regulované povolání
Ne
ID jednotky práce
30167
Datum zveřejnění
31. 10. 2006
Datum poslední aktualizace
22. 11. 2017
Charakteristika
Pracovní činnosti
- Komplexní usměrňování aplikace Národního akčního plánu zaměstnanosti ve zprostředkovatelské a poradenské praxi oborů služby úřadu práce.
- Koordinace činností v rámci jednotlivých úseků služeb zaměstnanosti při realizaci opatření aktivní politiky zaměstnanosti, zprostředkování zaměstnání a poradenství pro volbu povolání a rekvalifikace.
- Rozvíjení a usměrňování spolupráce úřadu práce se zaměstnavateli, orgány státní správy a samosprávy při řešení problémů nezaměstnanosti obyvatel regionu.
- Tvorba, koordinace řízení a metodická podpora projektů RLZ.
- Řízení prací v oblasti monitorování trhu práce, statistického zpracování údajů, jejich prezentace a prognózování vývoje stavu nezaměstnanosti v regionu.
- Kontrola dodržování pracovně právních předpisů u zaměstnavatelů, následná veřejnosprávní kontrola u příjemců veřejné finanční podpory.
- Uspokojování mzdových nároků zaměstnanců při platební neschopnosti zaměstnavatele.
Příklady činností ze veřejného sektoru
Příklady činností a jejich stupeň hodnocení vycházejí převážně z nařízení vlády č.222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, popřípadě podle nařízení vlády č. 302/2014 Sb., o katalogu správních činností, a jsou zařazeny do 16 stupňů platových tříd. Výjimku tvoří zatřídění prací v oblastech regulovaných samostatnou legislativou, které se řídí vždy dle její platné verze (např. Policie ČR, Hasičský záchranný sbor, Armáda ČR apod.). V těchto oblastech je zatřídění prací uvedené v NSP pouze orientační.
Text příkladu | Platová třída |
---|---|
Koordinace a usměrňování jednotlivých oborů služby úřadů práce (aktivní politiky zaměstnanosti, zprostředkování zaměstnání, poradenství pro volbu povolání a rekvalifikace, státní sociální podpory) ve vymezené územní působnosti. | |
Koordinace činností při zpracování analýz, výhledů, studií a prognóz vývoje trhu práce ve vymezené územní působnosti. | |
Metodické řízení a koordinace rozpočtového procesu u zprostředkujících subjektů a konečných příjemců prostředků z fondů Evropské unie. | |
Posuzování a analýza možností využívání prostředků ze strukturálních fondů a z programů Evropského společenství. | |
Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v celém oboru služby ústředního správního úřadu včetně řešení právních sporů a zobecňování jejich výsledků. | |
Realizace a vyhodnocování dodatků na zprostředkující subjekty a konečné příjemce prostředků z fondů Evropské unie. | |
Stanovování hlavních směrů rozvoje kontrolního systému pro zajištění účinného řízení organizace včetně vyhodnocování účinnosti vnitřního kontrolního systému. | |
Tvorba koncepce a strategie rozvoje státní politiky zaměstnanosti na daném území. | |
Výkon komplexních právních činností v jednotlivých oborech územní státní správy nebo činnosti územních samosprávných celků včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech. | |
Vypracovávání zásadních právních výkladů a stanovisek nebo stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů nebo komunitárních předpisů ve specializovaných oborech ve vymezené působnosti státní správy nebo samosprávy včetně případného řešení věcně a právně složitých případů a zastupování veřejných zájmů v soudních sporech. |
Kvalifikace k výkonu povolání
Školní vzdělání
Školní vzdělání definuje stupeň a obor vzdělání (prostřednictvím KKOV a RVP), který je nejvhodnějším nebo vhodným vzdělanostním základem pro výkon příslušného povolání/specializace povolání.
Název oboru | Typ číselníku KKOV/RVP | Kód | Vhodnost |
---|---|---|---|
Magisterský studijní program ve skupině oborů právo, právní a veřejnosprávní činnost | KKOV | 68xxT | nejvhodnější |
Magisterský studijní program v oboru sociální politika a sociální práce | KKOV | 6731T | nejvhodnější |
Magisterský studijní program ve skupině oborů ekonomie | KKOV | 62xxT | nejvhodnější |
Magisterský studijní program v oboru ekonomika a management | KKOV | 6208T | nejvhodnější |
Magisterský studijní program | KKOV | xxxxT | vhodná |
Magisterský studijní program ve skupině oborů pedagogika, učitelství a sociální péče | KKOV | 75xxT | vhodná |
Magisterský studijní program v oboru hospodářská politika a správa | KKOV | 6202T | vhodná |
Magisterský studijní program v oboru právo a právní věda | KKOV | 6805T | vhodná |
Magisterský studijní program ve skupině oborů sociální vědy | KKOV | 67xxT | vhodná |
Kompetenční požadavky k výkonu povolání
Seznam odborných znalostí a odborných dovedností klíčových pro výkon povolání.
Odborné dovednosti
Odborné dovednosti označují schopnost vykonávat určitou pracovní činnost nebo soubor pracovních činností. Jedná se tedy o schopnost aplikovat teoretické vědomosti v praxi.
Odborné dovednosti jsou vybrány z Centrální databáze kompetencí (CDK)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kontrola naplňování akčního plánu zaměstnanosti a nástrojů APZ v práci podřízeného útvaru | ||||||||
Orientace v systému ISTP | ||||||||
Orientace v přehledech, statistikách, analýzách a prognózách trhu práce | ||||||||
Orientace v systému OK práce | ||||||||
Zpracovávání návrhů strategie APZ | ||||||||
Aplikace Národního akčního plánu zaměstnanosti a nástrojů APZ do náplně práce a do pracovních postupů v podřízeném útvaru | ||||||||
Řízení poradenských a zprostředkovatelských služeb klientům | ||||||||
Koordinace činností v podřízeném útvaru s ostatními útvary úřadu práce při realizaci opatření APZ | ||||||||
Řízení zpracování a analýz dat týkajících se trhu práce a realizace APZ | ||||||||
Řízení a metodická podpora projektů RLZ | ||||||||
Organizování regionální spolupráce orgánů státní správy a samosprávy s podnikatelskou sférou při vytváření pracovních příležitostí | ||||||||
Řízení administrativních a správních postupů ve službách zaměstnanosti | ||||||||
Řízení procesu výběrových řízení na projekty ESF | ||||||||
Koordinace činnosti týmů podílejících se na tvorbě, realizaci a sledování průběhu projektů ESF |
Odborné znalosti
Odborné znalosti označují teoretické vědomosti požadované pro výkon povolání. Odborné znalosti jsou vybrány z Centrální databáze kompetencí (CDK).
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
zákon o zaměstnanosti | ||||||||
národní akční plán zaměstnanosti | ||||||||
metody a postupy individuálního pracovně-profesního poradenství | ||||||||
metody a postupy skupinového pracovně-profesního poradenství | ||||||||
etika poradenství | ||||||||
metody a postupy zprostředkování práce | ||||||||
kvalifikační a další požadavky povolání a pracovišť | ||||||||
trh práce, jeho vývojové trendy, ukazatele trhu práce a jejich posuzování | ||||||||
základy pracovního práva, zákoník práce | ||||||||
další profesní vzdělávání, akreditace, certifikace, zákonem předepsané zkoušky | ||||||||
podmínky a administrativní postupy zařazování a vyřazování uchazečů o zaměstnání do/z evidence | ||||||||
údaje o uchazeči o zaměstnání, obsah evidenční karty uchazeče | ||||||||
údaje o volných pracovních místech, jejich vztah ke kvalifikaci uchazeče | ||||||||
legislativní pravidla pro zacházení s osobními údaji | ||||||||
nástroje APZ, podmínky a pravidla pro jejich aplikaci | ||||||||
podmínky a postupy správního řízení pro přiznávání, odnímání, zastavení nebo vrácení výplaty dávek podpory v nezaměstnanosti a podpory při rekvalifikaci | ||||||||
pravidla a postupy pro provádění kontroly v oblasti podpory v nezaměstnanosti a podpory při rekvalifikaci uchazečů o práci | ||||||||
pravidla a postupy pro provádění kontroly v oblasti hospodaření s finančními prostředky pro APZ | ||||||||
integrovaný systém typových pozic | ||||||||
informační agendové systémy | ||||||||
systém EURES | ||||||||
atlas školství | ||||||||
databáze dalšího vzdělávání DAT | ||||||||
evropské strukturální fondy, pravidla pro jejich využívání v podmínkách úřadů práce | ||||||||
evropské strukturální fondy, pravidla pro výběrová řízení, rozpočtová pravidla a potřebná administrativa | ||||||||
školská soustava, vzdělávací úrovně, obory vzdělání, soustava KKOV |
Obecné dovednosti
Odborné kompetence obecné (průřezové) jsou souborem odborných požadavků potřebných pro výkon práce, které zcela výhradně nesouvisí s určitou profesí. Mají průřezový charakter a jsou uplatnitelné napříč obory (např. práce na PC).
Pro toto povolání nejsou odborné znalosti dosud zpracovány.
Digitální kompetence
Digitální kompetence jsou souborem teoretických znalostí, praktických dovedností, schopností a postojů člověka nezbytných pro používání informačních a komunikačních technologií a digitálních médií k plnění pracovních úkolů.
Pro toto povolání nejsou digitální kompetence dosud zpracovány.
Měkké kompetence
Měkké kompetence (soft skills) jsou souborem požadavků potřebných pro kvalitní výkon práce nezávislých na konkrétní odbornosti, ale na komplexních schopnostech člověka. Jsou napříč obory přenositelné a uplatnitelné (např. tvořivé myšlení, komunikace, vedení lidí).
Pro toto povolání nejsou měkké kompetence dosud zpracovány.
Zátěže a rizika výkonu povolání
Vymezují obvykle se vyskytující druhy zátěže vyplývající z konkrétních pracovních podmínek.
Přehled druhů zátěže a vymezení stupňů zátěže používaný v NSP vychází ze základních zákonných
norem (tj. nařízení vlády č. 361/2007 Sb., kterým se stanoví podmínky ochrany zdraví při práci,
zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů,
zákoníku práce a k nim prováděcích předpisů).
Nastavené zátěže a rizika jsou pouze orientační a vždy je nutno přihlédnout k podmínkám, které
se vztahují ke konkrétnímu zaměstnavateli, tudíž se mohou u různých zaměstnavatelů lišit.
1 | 2 | 3 | 4 | |
---|---|---|---|---|
Duševní zátěž | ||||
Zátěž teplem | ||||
Zátěž chladem | ||||
Zátěž hlukem | ||||
Zátěž vibracemi | ||||
Zátěž prachem | ||||
Zátěž chemickými látkami | ||||
Zátěž invazivními alergeny | ||||
Zátěž biologickými činiteli způsobujícími onemocnění | ||||
Zátěž ionizujícím zářením | ||||
Zátěž neionizujícím zářením a elektromagnetickým polem včetně laserů | ||||
Zraková zátěž | ||||
Celková fyzická zátěž | ||||
Zátěž trupu a páteře s převahou statické práce (manipulace s břemeny) | ||||
Lokální zátěž - zátěž malých svalových skupin | ||||
Lokální zátěž jemné motoriky | ||||
Zátěž prací v omezeném nebo uzavřeném prostoru | ||||
Zátěž prací v nevhodných pracovních polohách | ||||
Práce ve výškách | ||||
Zvýšené riziko úrazu pracovníka | ||||
Zvýšené riziko obecného ohrožení | ||||
Pracovní doba, směnnost |
Legenda:
- 1. Stupeň zátěže (minimální zdravotní riziko)
Faktor se při výkonu práce nevyskytuje nebo je zátěž faktorem minimální, vliv faktoru je ze zdravotního hlediska nevýznamný. - 2. Stupeň zátěže (únosná míra zdravotního rizika)
Ze zdravotního hlediska je míra zátěže faktorem únosná, nepřekračuje limity stanovené předpisy, vliv faktoru je akceptovatelný pro zdravého člověka. - 3. Stupeň zátěže (významná míra zdravotního rizika)
Úroveň zátěže překračuje stanovené limitní hodnoty expozice (zátěže), na pracovištích je nutná realizace náhradních technických a organizačních opatření, nelze vyloučit negativní vliv na zdraví pracovníků. - 4. Stupeň zátěže (vysoká míra zdravotního rizika)
Úroveň zátěže vysoce překračuje stanovené limitní hodnoty expozice, na pracovištích musí být dodržován soubor preventivních opatření, častěji dochází k poškození zdraví.
Zdravotní způsobilost k výkonu povolání
Posuzování zdravotní způsobilosti osoby ucházející se o zaměstnání je upraveno zákonem č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách a vyhláškou č. 79/2013 Sb., o provedení některých ustanovení zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách. Vyhláška upravuje organizaci, obsah a rozsah pracovnělékařských služeb, posuzování zdravotní způsobilosti, s výjimkou posuzování zdravotní způsobilosti ke sportu a tělesné výchově a stanovuje rizikové faktory a nemoci, které při výskytu těchto faktorů vylučují nebo omezují zdravotní způsobilost k práci, rozsah odborných vyšetření a četnost lékařských prohlídek.
Zdravotní způsobilost k výkonu povolání nebo specializace povolání je vždy závislá na přesném posouzení aktuálního zdravotního stavu. Při určování zdravotních podmínek se vychází z pracovních činností, pracovních podmínek a dalších kritérií výkonu povolání nebo specializace povolání. Zdravotní způsobilost konkrétního zaměstnance pro konkrétního zaměstnavatele určuje dle platné legislativy poskytovatel pracovnělékařských služeb.
Podmínky zdravotní způsobilosti pro vstup a samotný výkon povolání či oboru nebo skupiny povolání, které podléhá oborové legislativní regulaci (např. lékař, veterinář, učitel, advokát, policista, voják apod.) jsou upraveny specifickou legislativou a nesplnění požadavků definovaných touto legislativou je důvodem k vyloučení nebo k následnému pozbytí pravomoci tuto činnost/povolání vykonávat.
Uvedený výčet zdravotních způsobilostí omezujících nebo vylučujících výkon povolání je pouze orientační.
Onemocnění omezující výkon povolání/specializace povolání
- Duševní poruchy
- Poruchy chování
- Závažná psychosomatická onemocnění
Onemocnění vylučující výkon povolání/specializace povolání
- Závažné duševní poruchy, těžké poruchy chování
CZ - ISCO a mzdy
Klasifikace CZ-ISCO je národní statistická klasifikace vypracována na základě mezinárodního standardu International Standard Classification of Occupations (ISCO -08), jehož tvůrcem je Mezinárodní organizace práce (ILO). Pro pomoc se zařazením do klasifikace zaměstnání CZ-ISCO můžete kontaktovat metodické centrum pro klasifikaci zaměstnání CZ-ISCO https://www.ispv.cz/cz/Metodicke-centrum-CZ-ISCO.aspx na emailové adrese mcISCO@ispv.cz .
CZ-ISCO je statistickou klasifikací, pomocí níž můžeme sledovat např. mzdovou úroveň jednotlivých zaměstnání nebo strukturu zaměstnanosti. Výhodou klasifikace pro statistická zjišťování je její stálost a tudíž možnost srovnání zaměstnání na různých místech a v různém čase.
Hrubé měsíční mzdy v roce 2020 celkem
Odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur (CZ-ISCO 3333)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 32 403 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 16 473 Kč do 55 125 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 32 828 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 27 283 Kč do 37 517 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Specialisté v oblasti ekonomie (CZ-ISCO 2631)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 54 643 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 30 474 Kč do 90 260 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 46 742 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 33 792 Kč do 66 590 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek (CZ-ISCO 3353)
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 34 251 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 27 742 Kč do 45 633 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Specialisté v oblasti podnikové ekonomie (CZ-ISCO 26312)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 54 678 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 30 474 Kč do 90 177 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 49 826 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 36 147 Kč do 65 727 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Odborní zprostředkovatelé práce (CZ-ISCO 33331)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 36 883 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 16 035 Kč do 55 125 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Odborní pracovníci evidence a podpory (CZ-ISCO 33333)
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 32 666 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 27 390 Kč do 36 412 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Odborní kontroloři služeb zaměstnanosti (CZ-ISCO 33336)
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 33 940 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 27 835 Kč do 39 172 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Hrubé měsíční mzdy podle krajů v roce 2020
Odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur (CZ-ISCO 3333)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Hlavní město Praha | - | - | - | - | 29 932 Kč | 37 066 Kč | 39 212 Kč | 47 228 Kč |
Ústecký kraj | - | - | - | - | 27 661 Kč | 32 807 Kč | 32 404 Kč | 36 083 Kč |
Jihomoravský kraj | - | - | - | - | 26 939 Kč | 32 189 Kč | 31 819 Kč | 35 963 Kč |
Specialisté v oblasti ekonomie (CZ-ISCO 2631)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Hlavní město Praha | 39 243 Kč | 61 150 Kč | 70 724 Kč | 103 759 Kč | - | - | - | - |
Středočeský kraj | 37 928 Kč | 57 124 Kč | 71 061 Kč | 127 390 Kč | - | - | - | - |
Jihočeský kraj | 35 389 Kč | 74 665 Kč | 62 283 Kč | 78 155 Kč | - | - | - | - |
Plzeňský kraj | 41 685 Kč | 61 018 Kč | 72 694 Kč | 103 144 Kč | - | - | - | - |
Ústecký kraj | 34 068 Kč | 48 912 Kč | 52 586 Kč | 71 928 Kč | - | - | - | - |
Pardubický kraj | 36 309 Kč | 52 795 Kč | 56 139 Kč | 77 281 Kč | - | - | - | - |
Jihomoravský kraj | 27 906 Kč | 35 503 Kč | 43 341 Kč | 68 459 Kč | - | - | - | - |
Olomoucký kraj | 32 198 Kč | 49 571 Kč | 55 038 Kč | 74 342 Kč | - | - | - | - |
Zlínský kraj | 35 328 Kč | 50 189 Kč | 67 442 Kč | 122 860 Kč | - | - | - | - |
Moravskoslezský kraj | 34 381 Kč | 50 972 Kč | 53 152 Kč | 67 217 Kč | - | - | - | - |
Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek (CZ-ISCO 3353)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Hlavní město Praha | - | - | - | - | 29 136 Kč | 36 275 Kč | 37 851 Kč | 48 420 Kč |
Středočeský kraj | - | - | - | - | 27 797 Kč | 33 796 Kč | 34 663 Kč | 41 086 Kč |
Jihočeský kraj | - | - | - | - | 28 716 Kč | 33 895 Kč | 35 217 Kč | 45 125 Kč |
Plzeňský kraj | - | - | - | - | 28 184 Kč | 34 121 Kč | 35 605 Kč | 46 521 Kč |
Karlovarský kraj | - | - | - | - | 27 617 Kč | 33 342 Kč | 34 640 Kč | 43 349 Kč |
Ústecký kraj | - | - | - | - | 26 880 Kč | 32 225 Kč | 33 281 Kč | 40 009 Kč |
Liberecký kraj | - | - | - | - | 27 555 Kč | 33 551 Kč | 34 430 Kč | 41 026 Kč |
Královéhradecký kraj | - | - | - | - | 27 707 Kč | 34 305 Kč | 35 743 Kč | 48 354 Kč |
Pardubický kraj | - | - | - | - | 28 300 Kč | 34 445 Kč | 35 153 Kč | 40 736 Kč |
Kraj Vysočina | - | - | - | - | 28 129 Kč | 34 507 Kč | 35 891 Kč | 49 568 Kč |
Jihomoravský kraj | - | - | - | - | 26 946 Kč | 33 653 Kč | 34 779 Kč | 42 934 Kč |
Olomoucký kraj | - | - | - | - | 26 998 Kč | 32 962 Kč | 34 179 Kč | 41 367 Kč |
Zlínský kraj | - | - | - | - | 28 760 Kč | 34 794 Kč | 35 606 Kč | 42 749 Kč |
Moravskoslezský kraj | - | - | - | - | 27 111 Kč | 33 208 Kč | 34 252 Kč | 41 327 Kč |
Volná místa
Informace o volných pracovních místech jsou čerpána z portálu MPSV ČR.