specializace
Vedoucí útvaru služeb zaměstnanosti
Odborný směr: |
Povolání vyřazená z kategorického třídění pro svoji neaktuálnost |
Odborný podsměr: |
státní správa |
Kvalifikační úroveň: |
Magisterský studijní program (NSP 7) |
Platové rozmezí: |
32 000 Kč - 80 000 Kč |
Alternativní názvy
Vedoucí útvaru speciálního poradenství, Vedoucí odboru služeb zaměstnanosti, Vedoucí útvaru poradenství pro zprostředkování, Vedoucí útvaru evidence a podpor v nezaměstnanosti, Vedoucí útvaru trhu práce, Vedoucí útvaru implementace ESF, Vedoucí útvaru kontroly (kontrolně právního), Vedoucí útvaru státní sociální podpory, Vedoucí ekonomického útvaru, Vedoucí kanceláře úřadu
Regulované povolání
Ne
ID jednotky práce
30167
Datum zveřejnění
31. 10. 2006
Datum poslední aktualizace
22. 11. 2017
Charakteristika
Pracovní činnosti
- Komplexní usměrňování aplikace Národního akčního plánu zaměstnanosti ve zprostředkovatelské a poradenské praxi oborů služby úřadu práce.
- Koordinace činností v rámci jednotlivých úseků služeb zaměstnanosti při realizaci opatření aktivní politiky zaměstnanosti, zprostředkování zaměstnání a poradenství pro volbu povolání a rekvalifikace.
- Rozvíjení a usměrňování spolupráce úřadu práce se zaměstnavateli, orgány státní správy a samosprávy při řešení problémů nezaměstnanosti obyvatel regionu.
- Tvorba, koordinace řízení a metodická podpora projektů RLZ.
- Řízení prací v oblasti monitorování trhu práce, statistického zpracování údajů, jejich prezentace a prognózování vývoje stavu nezaměstnanosti v regionu.
- Kontrola dodržování pracovně právních předpisů u zaměstnavatelů, následná veřejnosprávní kontrola u příjemců veřejné finanční podpory.
- Uspokojování mzdových nároků zaměstnanců při platební neschopnosti zaměstnavatele.
Příklady činností ze veřejného sektoru
Příklady činností a jejich stupeň hodnocení vycházejí převážně z nařízení vlády č.222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, popřípadě podle nařízení vlády č. 302/2014 Sb., o katalogu správních činností, a jsou zařazeny do 16 stupňů platových tříd. Výjimku tvoří zatřídění prací v oblastech regulovaných samostatnou legislativou, které se řídí vždy dle její platné verze (např. Policie ČR, Hasičský záchranný sbor, Armáda ČR apod.). V těchto oblastech je zatřídění prací uvedené v NSP pouze orientační.
Text příkladu | Platová třída |
---|---|
Koordinace a usměrňování jednotlivých oborů služby úřadů práce (aktivní politiky zaměstnanosti, zprostředkování zaměstnání, poradenství pro volbu povolání a rekvalifikace, státní sociální podpory) ve vymezené územní působnosti. | |
Koordinace činností při zpracování analýz, výhledů, studií a prognóz vývoje trhu práce ve vymezené územní působnosti. | |
Metodické řízení a koordinace rozpočtového procesu u zprostředkujících subjektů a konečných příjemců prostředků z fondů Evropské unie. | |
Posuzování a analýza možností využívání prostředků ze strukturálních fondů a z programů Evropského společenství. | |
Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v celém oboru služby ústředního správního úřadu včetně řešení právních sporů a zobecňování jejich výsledků. | |
Realizace a vyhodnocování dodatků na zprostředkující subjekty a konečné příjemce prostředků z fondů Evropské unie. | |
Stanovování hlavních směrů rozvoje kontrolního systému pro zajištění účinného řízení organizace včetně vyhodnocování účinnosti vnitřního kontrolního systému. | |
Tvorba koncepce a strategie rozvoje státní politiky zaměstnanosti na daném území. | |
Výkon komplexních právních činností v jednotlivých oborech územní státní správy nebo činnosti územních samosprávných celků včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech. | |
Vypracovávání zásadních právních výkladů a stanovisek nebo stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů nebo komunitárních předpisů ve specializovaných oborech ve vymezené působnosti státní správy nebo samosprávy včetně případného řešení věcně a právně složitých případů a zastupování veřejných zájmů v soudních sporech. |
Kvalifikace k výkonu povolání
Školní vzdělání
Školní vzdělání definuje stupeň a obor vzdělání (prostřednictvím KKOV a RVP), který je nejvhodnějším nebo vhodným vzdělanostním základem pro výkon příslušného povolání/specializace povolání.
Název oboru | Typ číselníku KKOV/RVP | Kód | Vhodnost |
---|---|---|---|
Magisterský studijní program ve skupině oborů právo, právní a veřejnosprávní činnost | KKOV | 68xxT | nejvhodnější |
Magisterský studijní program v oboru sociální politika a sociální práce | KKOV | 6731T | nejvhodnější |
Magisterský studijní program ve skupině oborů ekonomie | KKOV | 62xxT | nejvhodnější |
Magisterský studijní program v oboru ekonomika a management | KKOV | 6208T | nejvhodnější |
Magisterský studijní program | KKOV | xxxxT | vhodná |
Magisterský studijní program ve skupině oborů pedagogika, učitelství a sociální péče | KKOV | 75xxT | vhodná |
Magisterský studijní program v oboru hospodářská politika a správa | KKOV | 6202T | vhodná |
Magisterský studijní program v oboru právo a právní věda | KKOV | 6805T | vhodná |
Magisterský studijní program ve skupině oborů sociální vědy | KKOV | 67xxT | vhodná |
Kompetenční požadavky k výkonu povolání
Seznam odborných znalostí a odborných dovedností klíčových pro výkon povolání.
Odborné dovednosti
Odborné dovednosti označují schopnost vykonávat určitou pracovní činnost nebo soubor pracovních činností. Jedná se tedy o schopnost aplikovat teoretické vědomosti v praxi.
Odborné dovednosti jsou vybrány z Centrální databáze kompetencí (CDK)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kontrola naplňování akčního plánu zaměstnanosti a nástrojů APZ v práci podřízeného útvaru | ||||||||
Orientace v systému ISTP | ||||||||
Orientace v přehledech, statistikách, analýzách a prognózách trhu práce | ||||||||
Orientace v systému OK práce | ||||||||
Zpracovávání návrhů strategie APZ | ||||||||
Aplikace Národního akčního plánu zaměstnanosti a nástrojů APZ do náplně práce a do pracovních postupů v podřízeném útvaru | ||||||||
Řízení poradenských a zprostředkovatelských služeb klientům | ||||||||
Koordinace činností v podřízeném útvaru s ostatními útvary úřadu práce při realizaci opatření APZ | ||||||||
Řízení zpracování a analýz dat týkajících se trhu práce a realizace APZ | ||||||||
Řízení a metodická podpora projektů RLZ | ||||||||
Organizování regionální spolupráce orgánů státní správy a samosprávy s podnikatelskou sférou při vytváření pracovních příležitostí | ||||||||
Řízení administrativních a správních postupů ve službách zaměstnanosti | ||||||||
Řízení procesu výběrových řízení na projekty ESF | ||||||||
Koordinace činnosti týmů podílejících se na tvorbě, realizaci a sledování průběhu projektů ESF |
Odborné znalosti
Odborné znalosti označují teoretické vědomosti požadované pro výkon povolání. Odborné znalosti jsou vybrány z Centrální databáze kompetencí (CDK).
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
zákon o zaměstnanosti | ||||||||
národní akční plán zaměstnanosti | ||||||||
metody a postupy individuálního pracovně-profesního poradenství | ||||||||
metody a postupy skupinového pracovně-profesního poradenství | ||||||||
etika poradenství | ||||||||
metody a postupy zprostředkování práce | ||||||||
kvalifikační a další požadavky povolání a pracovišť | ||||||||
trh práce, jeho vývojové trendy, ukazatele trhu práce a jejich posuzování | ||||||||
základy pracovního práva, zákoník práce | ||||||||
další profesní vzdělávání, akreditace, certifikace, zákonem předepsané zkoušky | ||||||||
podmínky a administrativní postupy zařazování a vyřazování uchazečů o zaměstnání do/z evidence | ||||||||
údaje o uchazeči o zaměstnání, obsah evidenční karty uchazeče | ||||||||
údaje o volných pracovních místech, jejich vztah ke kvalifikaci uchazeče | ||||||||
legislativní pravidla pro zacházení s osobními údaji | ||||||||
nástroje APZ, podmínky a pravidla pro jejich aplikaci | ||||||||
podmínky a postupy správního řízení pro přiznávání, odnímání, zastavení nebo vrácení výplaty dávek podpory v nezaměstnanosti a podpory při rekvalifikaci | ||||||||
pravidla a postupy pro provádění kontroly v oblasti podpory v nezaměstnanosti a podpory při rekvalifikaci uchazečů o práci | ||||||||
pravidla a postupy pro provádění kontroly v oblasti hospodaření s finančními prostředky pro APZ | ||||||||
integrovaný systém typových pozic | ||||||||
informační agendové systémy | ||||||||
systém EURES | ||||||||
atlas školství | ||||||||
databáze dalšího vzdělávání DAT | ||||||||
evropské strukturální fondy, pravidla pro jejich využívání v podmínkách úřadů práce | ||||||||
evropské strukturální fondy, pravidla pro výběrová řízení, rozpočtová pravidla a potřebná administrativa | ||||||||
školská soustava, vzdělávací úrovně, obory vzdělání, soustava KKOV |
Obecné dovednosti
Odborné kompetence obecné (průřezové) jsou souborem odborných požadavků potřebných pro výkon práce, které zcela výhradně nesouvisí s určitou profesí. Mají průřezový charakter a jsou uplatnitelné napříč obory (např. práce na PC).
Pro toto povolání nejsou odborné znalosti dosud zpracovány.
Digitální kompetence
Digitální kompetence jsou souborem teoretických znalostí, praktických dovedností, schopností a postojů člověka nezbytných pro používání informačních a komunikačních technologií a digitálních médií k plnění pracovních úkolů.
Pro toto povolání nejsou digitální kompetence dosud zpracovány.
Měkké kompetence
Měkké kompetence (soft skills) jsou souborem požadavků potřebných pro kvalitní výkon práce nezávislých na konkrétní odbornosti, ale na komplexních schopnostech člověka. Jsou napříč obory přenositelné a uplatnitelné (např. tvořivé myšlení, komunikace, vedení lidí).
Pro toto povolání nejsou měkké kompetence dosud zpracovány.
Zátěže a rizika výkonu povolání
Vymezují obvykle se vyskytující druhy zátěže vyplývající z konkrétních pracovních podmínek.
Přehled druhů zátěže a vymezení stupňů zátěže používaný v NSP vychází ze základních zákonných
norem (tj. nařízení vlády č. 361/2007 Sb., kterým se stanoví podmínky ochrany zdraví při práci,
zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů,
zákoníku práce a k nim prováděcích předpisů).
Nastavené zátěže a rizika jsou pouze orientační a vždy je nutno přihlédnout k podmínkám, které
se vztahují ke konkrétnímu zaměstnavateli, tudíž se mohou u různých zaměstnavatelů lišit.
1 | 2 | 3 | 4 | |
---|---|---|---|---|
Duševní zátěž | ||||
Zátěž teplem | ||||
Zátěž chladem | ||||
Zátěž hlukem | ||||
Zátěž vibracemi | ||||
Zátěž prachem | ||||
Zátěž chemickými látkami | ||||
Zátěž invazivními alergeny | ||||
Zátěž biologickými činiteli způsobujícími onemocnění | ||||
Zátěž ionizujícím zářením | ||||
Zátěž neionizujícím zářením a elektromagnetickým polem včetně laserů | ||||
Zraková zátěž | ||||
Celková fyzická zátěž | ||||
Zátěž trupu a páteře s převahou statické práce (manipulace s břemeny) | ||||
Lokální zátěž - zátěž malých svalových skupin | ||||
Lokální zátěž jemné motoriky | ||||
Zátěž prací v omezeném nebo uzavřeném prostoru | ||||
Zátěž prací v nevhodných pracovních polohách | ||||
Práce ve výškách | ||||
Zvýšené riziko úrazu pracovníka | ||||
Zvýšené riziko obecného ohrožení | ||||
Pracovní doba, směnnost |
Legenda:
- 1. Stupeň zátěže (minimální zdravotní riziko)
Faktor se při výkonu práce nevyskytuje nebo je zátěž faktorem minimální, vliv faktoru je ze zdravotního hlediska nevýznamný. - 2. Stupeň zátěže (únosná míra zdravotního rizika)
Ze zdravotního hlediska je míra zátěže faktorem únosná, nepřekračuje limity stanovené předpisy, vliv faktoru je akceptovatelný pro zdravého člověka. - 3. Stupeň zátěže (významná míra zdravotního rizika)
Úroveň zátěže překračuje stanovené limitní hodnoty expozice (zátěže), na pracovištích je nutná realizace náhradních technických a organizačních opatření, nelze vyloučit negativní vliv na zdraví pracovníků. - 4. Stupeň zátěže (vysoká míra zdravotního rizika)
Úroveň zátěže vysoce překračuje stanovené limitní hodnoty expozice, na pracovištích musí být dodržován soubor preventivních opatření, častěji dochází k poškození zdraví.
Zdravotní způsobilost k výkonu povolání
Posuzování zdravotní způsobilosti osoby ucházející se o zaměstnání je upraveno zákonem č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách a vyhláškou č. 79/2013 Sb., o provedení některých ustanovení zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách. Vyhláška upravuje organizaci, obsah a rozsah pracovnělékařských služeb, posuzování zdravotní způsobilosti, s výjimkou posuzování zdravotní způsobilosti ke sportu a tělesné výchově a stanovuje rizikové faktory a nemoci, které při výskytu těchto faktorů vylučují nebo omezují zdravotní způsobilost k práci, rozsah odborných vyšetření a četnost lékařských prohlídek.
Zdravotní způsobilost k výkonu povolání nebo specializace povolání je vždy závislá na přesném posouzení aktuálního zdravotního stavu. Při určování zdravotních podmínek se vychází z pracovních činností, pracovních podmínek a dalších kritérií výkonu povolání nebo specializace povolání. Zdravotní způsobilost konkrétního zaměstnance pro konkrétního zaměstnavatele určuje dle platné legislativy poskytovatel pracovnělékařských služeb.
Podmínky zdravotní způsobilosti pro vstup a samotný výkon povolání či oboru nebo skupiny povolání, které podléhá oborové legislativní regulaci (např. lékař, veterinář, učitel, advokát, policista, voják apod.) jsou upraveny specifickou legislativou a nesplnění požadavků definovaných touto legislativou je důvodem k vyloučení nebo k následnému pozbytí pravomoci tuto činnost/povolání vykonávat.
Uvedený výčet zdravotních způsobilostí omezujících nebo vylučujících výkon povolání je pouze orientační.
Onemocnění omezující výkon povolání/specializace povolání
- Duševní poruchy
- Poruchy chování
- Závažná psychosomatická onemocnění
Onemocnění vylučující výkon povolání/specializace povolání
- Závažné duševní poruchy, těžké poruchy chování
CZ - ISCO a mzdy
Klasifikace CZ-ISCO je národní statistická klasifikace vypracována na základě mezinárodního standardu International Standard Classification of Occupations (ISCO -08), jehož tvůrcem je Mezinárodní organizace práce (ILO). Pro pomoc se zařazením do klasifikace zaměstnání CZ-ISCO můžete kontaktovat metodické centrum pro klasifikaci zaměstnání CZ-ISCO https://www.ispv.cz/cz/Metodicke-centrum-CZ-ISCO.aspx na emailové adrese mcISCO@ispv.cz .
CZ-ISCO je statistickou klasifikací, pomocí níž můžeme sledovat např. mzdovou úroveň jednotlivých zaměstnání nebo strukturu zaměstnanosti. Výhodou klasifikace pro statistická zjišťování je její stálost a tudíž možnost srovnání zaměstnání na různých místech a v různém čase.
Hrubé měsíční mzdy v roce 2023 celkem
Odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur (CZ-ISCO 3333)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 38 444 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 20 003 Kč do 77 049 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 43 625 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 36 765 Kč do 48 246 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Specialisté v oblasti ekonomie (CZ-ISCO 2631)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 66 289 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 41 563 Kč do 110 573 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 54 404 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 38 836 Kč do 80 155 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek (CZ-ISCO 3353)
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 38 268 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 31 723 Kč do 49 144 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Specialisté v oblasti podnikové ekonomie (CZ-ISCO 26312)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 66 552 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 41 563 Kč do 109 924 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 56 841 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 40 073 Kč do 79 628 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Odborní zprostředkovatelé práce (CZ-ISCO 33331)
Střední hodnota mzdy v podnikatelské sféře byla 37 293 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 18 044 Kč do 63 957 Kč
Mzdová sféra zahrnuje oblasti soukromého sektoru, kde je zaměstnancům vyplácena mzda.
Odborní pracovníci evidence a podpory (CZ-ISCO 33333)
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 40 453 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 33 407 Kč do 45 535 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Odborní kontroloři služeb zaměstnanosti (CZ-ISCO 33336)
Střední hodnota platu ve státní nebo veřejné organizaci byla 43 870 Kč a obvykle se pohybovala v rozmezí od 37 449 Kč do 49 027 Kč
Platová sféra zahrnuje oblasti, kde zaměstnancům náleží plat jako odměna za práci. Zaměstnavatelem jsou zákonem určené instituce - stát, obec, kraj, státní fond, příspěvková organizace nebo školská právnická osoba.
Hrubé měsíční mzdy podle krajů v roce 2023
Odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur (CZ-ISCO 3333)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Hlavní město Praha | - | - | - | - | 38 743 Kč | 45 324 Kč | 46 794 Kč | 57 073 Kč |
Ústecký kraj | - | - | - | - | 38 113 Kč | 43 224 Kč | 42 832 Kč | 46 656 Kč |
Moravskoslezský kraj | 20 276 Kč | 38 417 Kč | 40 618 Kč | 55 085 Kč | - | - | - | - |
Specialisté v oblasti ekonomie (CZ-ISCO 2631)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Hlavní město Praha | 43 488 Kč | 68 913 Kč | 84 089 Kč | 131 186 Kč | - | - | - | - |
Středočeský kraj | 45 173 Kč | 79 008 Kč | 83 605 Kč | 112 175 Kč | - | - | - | - |
Jihočeský kraj | 33 415 Kč | 58 900 Kč | 62 735 Kč | 90 186 Kč | - | - | - | - |
Plzeňský kraj | 48 762 Kč | 66 621 Kč | 79 719 Kč | 117 897 Kč | - | - | - | - |
Ústecký kraj | 45 627 Kč | 62 882 Kč | 70 156 Kč | 106 676 Kč | - | - | - | - |
Pardubický kraj | 50 877 Kč | 74 091 Kč | 68 897 Kč | 88 578 Kč | - | - | - | - |
Jihomoravský kraj | 33 683 Kč | 64 342 Kč | 68 043 Kč | 96 185 Kč | - | - | - | - |
Olomoucký kraj | 44 243 Kč | 65 243 Kč | 65 376 Kč | 98 803 Kč | - | - | - | - |
Zlínský kraj | 39 710 Kč | 59 799 Kč | 63 008 Kč | 79 679 Kč | - | - | - | - |
Moravskoslezský kraj | 38 189 Kč | 57 922 Kč | 63 303 Kč | 90 024 Kč | - | - | - | - |
Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek (CZ-ISCO 3353)
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Průměr | Do | Od | Medián | Průměr | Do |
Hlavní město Praha | - | - | - | - | 31 375 Kč | 38 704 Kč | 40 878 Kč | 52 459 Kč |
Středočeský kraj | - | - | - | - | 31 887 Kč | 38 416 Kč | 39 194 Kč | 47 297 Kč |
Jihočeský kraj | - | - | - | - | 31 808 Kč | 37 879 Kč | 38 976 Kč | 47 314 Kč |
Plzeňský kraj | - | - | - | - | 32 819 Kč | 38 221 Kč | 39 595 Kč | 48 468 Kč |
Karlovarský kraj | - | - | - | - | 31 463 Kč | 38 470 Kč | 39 409 Kč | 46 944 Kč |
Ústecký kraj | - | - | - | - | 31 954 Kč | 37 845 Kč | 38 428 Kč | 45 946 Kč |
Liberecký kraj | - | - | - | - | 32 158 Kč | 37 915 Kč | 38 860 Kč | 46 724 Kč |
Královéhradecký kraj | - | - | - | - | 32 357 Kč | 38 056 Kč | 39 486 Kč | 48 466 Kč |
Pardubický kraj | - | - | - | - | 32 456 Kč | 37 849 Kč | 39 265 Kč | 48 267 Kč |
Kraj Vysočina | - | - | - | - | 31 518 Kč | 37 526 Kč | 39 024 Kč | 48 240 Kč |
Jihomoravský kraj | - | - | - | - | 31 579 Kč | 37 752 Kč | 39 300 Kč | 49 476 Kč |
Olomoucký kraj | - | - | - | - | 31 343 Kč | 38 082 Kč | 38 983 Kč | 48 233 Kč |
Zlínský kraj | - | - | - | - | 32 445 Kč | 37 798 Kč | 39 131 Kč | 47 366 Kč |
Moravskoslezský kraj | - | - | - | - | 31 257 Kč | 38 306 Kč | 39 106 Kč | 46 827 Kč |
Volná místa
Informace o volných pracovních místech jsou čerpána z portálu MPSV ČR.