| Typ JP | ID |
|---|---|
| WorkUnitTypeEnum.1 | 102195 |
Lektor dalšího vzdělávání řídí a realizuje výukový proces v dalším vzdělávání.
| Odborný směr: | Věda, vzdělávání, sport |
| Odborný podsměr: | další vzdělávání |
| Kvalifikační úroveň: | Magisterský studijní program |
| Regulovaná jednotka práce: | Ne |
| Mzdová sféra | Platová sféra | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Kraj | Od | Medián | Do | Od | Medián | Do |
| Hlavní město Praha | 26 548 Kč | 47 030 Kč | 73 522 Kč | 43 486 Kč | 53 204 Kč | 67 679 Kč |
| Středočeský kraj | - | - | - | 41 120 Kč | 50 054 Kč | 62 970 Kč |
| Jihočeský kraj | 26 797 Kč | 45 011 Kč | 66 124 Kč | 41 352 Kč | 49 422 Kč | 60 516 Kč |
| Plzeňský kraj | - | - | - | 42 291 Kč | 51 093 Kč | 62 931 Kč |
| Karlovarský kraj | - | - | - | 42 226 Kč | 50 959 Kč | 64 230 Kč |
| Ústecký kraj | - | - | - | 39 778 Kč | 47 704 Kč | 60 939 Kč |
| Liberecký kraj | - | - | - | 41 932 Kč | 50 174 Kč | 61 826 Kč |
| Královéhradecký kraj | - | - | - | 39 907 Kč | 49 540 Kč | 62 854 Kč |
| Pardubický kraj | - | - | - | 40 582 Kč | 48 276 Kč | 60 839 Kč |
| Kraj Vysočina | - | - | - | 41 642 Kč | 49 267 Kč | 63 578 Kč |
| Jihomoravský kraj | - | - | - | 40 089 Kč | 49 503 Kč | 63 084 Kč |
| Olomoucký kraj | 27 005 Kč | 43 839 Kč | 72 525 Kč | 40 268 Kč | 48 242 Kč | 59 886 Kč |
| Zlínský kraj | - | - | - | 41 999 Kč | 50 201 Kč | 62 963 Kč |
| Moravskoslezský kraj | - | - | - | 41 763 Kč | 51 320 Kč | 65 007 Kč |
| Medián za ČR celkem | |||
|---|---|---|---|
| CZ-ISCO | Mzdová sféra | Platová sféra | |
| 2320 | Učitelé odborných předmětů, praktického vyučování, odborného výcviku (kromě pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami) a lektoři dalšího vzdělávání | 44 961 Kč | 49 501 Kč |
| 2353 | Lektoři a učitelé jazyků na ostatních školách | - | 48 237 Kč |
| 23204 | Lektoři dalšího vzdělávání | 39 170 Kč | 43 348 Kč |
| Název | 1 | 2 | 3 | 4 |
|---|---|---|---|---|
| Zraková zátěž | x | x | ||
| Duševní zátěž | x | x | ||
| Pracovní doba, směnnost | x | x | ||
| Zátěž teplem | x | |||
| Zátěž chladem | x | |||
| Zátěž hlukem | x | |||
| Zátěž vibracemi | x | |||
| Zátěž prachem | x | |||
| Zátěž chemickými látkami | x | |||
| Zátěž invazivními alergeny | x | |||
| Zátěž biologickými činiteli způsobujícími onemocnění | x | |||
| Zátěž ionizujícím zářením | x | |||
| Zátěž neionizujícím zářením a elektromagnetickým polem včetně laserů | x | |||
| Celková fyzická zátěž | x | |||
| Zátěž trupu a páteře s převahou statické práce (manipulace s břemeny) | x | |||
| Lokální zátěž - zátěž malých svalových skupin | x | |||
| Lokální zátěž jemné motoriky | x | |||
| Zátěž prací v omezeném nebo uzavřeném prostoru | x | |||
| Zátěž prací v nevhodných pracovních polohách | x | |||
| Práce ve výškách | x | |||
| Zvýšené riziko úrazu pracovníka | x | |||
| Zvýšené riziko obecného ohrožení | x |
Nejvhodnější školní přípravu poskytují obory: |
||||
|---|---|---|---|---|
| Typ | Název | Kód | ||
| KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program v oboru pedagogika | 7501T | ||
Vhodnou školní přípravu poskytují také obory: |
||||
|---|---|---|---|---|
| Typ | Název | Kód | ||
| KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program | xxxxT | ||
Odborné dovednosti |
|||
|---|---|---|---|
| Kód | Název | Úroveň 1-8 | Vhodnost |
| j41.D.2027 | Sestavení obsahu a struktury vzdělávacího programu na základě stanovených vzdělávacích cílů, vč. z nich vyplývajících kompetencí | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| j41.D.2213 | Rozpracování obsahu kurzu do minutového scénáře vč. volby didaktických pomůcek a metod výuky | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| j42.C.6201 | Zjišťování úrovně vstupních kompetencí a vzdělávacích potřeb účastníků vzdělávacího programu | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| j41.C.6413 | Prezentace vzdělávacího obsahu s využitím interaktivního přístupu, řešení problémů a rozbory příkladů z praxe s využitím didaktických pomůcek | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| j41.C.6410 | Příprava, řízení a vyhodnocení modelových situací a metod práce se skupinou | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| j41.C.6151 | Zadávání samostatných a skupinových prací účastníkům vzdělávacího programu | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| j41.D.3416 | Hodnocení účinnosti vzdělávání a dosažení nastavených vzdělávacích cílů a požadovaných kompetencí | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c2_manualu.pdf
Odborné znalosti |
|||
|---|---|---|---|
| Kód | Název | Úroveň 1-8 | Vhodnost |
| i52._.0031 | andragogika | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| j42._.0001 | didaktika vyučovaného oboru | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| j31._.0026 | psychologie vzdělávání dospělých | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| j42._.0002 | hodnocení, testování a měření ve vzdělávání | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| j41._.0041 | metody a postupy lektorství v odborných kurzech | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| j41._.0015 | výuka odborných disciplin | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c2_manualu.pdf
Obecné dovednosti |
||
|---|---|---|
| Kód | Název | Úroveň 0-3 |
| b01 | Počítačová způsobilost | 3 |
| b02 | Způsobilost k řízení osobního automobilu | 1 |
| b03 | Numerická způsobilost | 2 |
| b04 | Ekonomické povědomí | 2 |
| b05 | Právní povědomí | 2 |
| b06 | Jazyková způsobilost v češtině | 3 |
| b07 | Jazyková způsobilost v angličtině | 2 |
| b08 | Jazyková způsobilost v dalším cizím jazyce | 0 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c10_manualu.pdf
Měkké kompetence |
||
|---|---|---|
| Kód | Název | Úroveň 0-5 |
| 2.1 | Kompetence k efektivní komunikaci | 5 |
| 2.6 | Kompetence k vedení lidí | 3 |
| 3.3 | Kompetence k objevování a orientaci v informacích | 4 |
| 1.4 | Kompetence ke zvládání stresu a zátěže | 4 |
| 4.1 | Kompetence k aktivnímu přístupu | 5 |
| 1.1 | Kompetence k celoživotnímu vzdělávání | 5 |
| 4.2 | Kompetence k plánování a organizování práce | 4 |
| 4.4 | Kompetence k řešení problémů | 4 |
| 4.5 | Kompetence k samostatnosti | 5 |
| 4.6 | Kompetence k výkonnosti | 4 |
| 2.3 | Kompetence k orientaci na zákazníka a uspokojování zákaznických potřeb | 5 |
| 1.2 | Kompetence k flexibilitě | 5 |
| 1.3 | Kompetence ke kreativitě | 3 |
| 2.2 | Kompetence ke kooperaci | 4 |
| 2.4 | Kompetence k ovlivňování a rozvíjení ostatních | 4 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c9_manualu.pdf