Typ JP ID
WorkUnitTypeEnum.2 102997

Specialista pro podporu prodeje a tvorbu letákových akcí

Specialista pro podporu prodeje a tvorbu letákových akcí provádí výběr položek do reklamních letáků, zadává jejich kompletní tvorbu, zajišťuje distribuci a podílí se na propagačních a marketingových aktivitách obchodní společnosti v rámci podpory prodeje.

Odborný směr: Obchod a marketing
Odborný podsměr: nezařazeno do odborného podsměru
Kvalifikační úroveň: Pomaturitní krátkodobé vzdělání
Alternativní názvy: Koordinátor pro podporu prodeje a tvorbu letákových akcí
Nadřízené povolání: Specialista marketingu
Příbuzné specializace: Produktový specialista
Regulovaná jednotka práce: Ne

Pracovní činnosti

  • Sestavení seznamu připravovaných položek v letácích včetně uvedení potřebných informací.
  • Zhotovení nákladovosti na tvorbu letáků.
  • Stanovení cen pro dodavatele za zalistování položky do letáku.
  • Evidence a archivace realizovaných letákových akcí.
  • Zhotovení statistických dat popisujících prodejnost výrobků v jednotlivých letákových akcích a získání zpětné vazby na prodejnost podporovaných výrobků.
  • Zajištění logistiky a roznosu letáků dle zvolené lokality.
  • Zajištění reklamy a podpory prodeje letákových akcí.
  • Zajištění marketingu ve vztahu B2B a B2C.
  • Účast na jednání a uzavírání obchodních smluv s dodavateli služeb či reklamními agenturami.
  • Účast na poradách s jednateli či majiteli firmy a vedoucími prodejen.

CZ-ISCO

  • 33391 - Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy
  • 3339 - Zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení

Hrubé měsíční mzdy podle krajů v roce 2024

Zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení (CZ-ISCO 3339)

Mzdová sféra Platová sféra
Kraj Od Medián Do Od Medián Do
Hlavní město Praha 27 035 Kč 45 957 Kč 72 679 Kč 34 581 Kč 42 910 Kč 61 679 Kč
Středočeský kraj 29 429 Kč 43 674 Kč 77 903 Kč 29 533 Kč 38 908 Kč 50 401 Kč
Jihočeský kraj 29 715 Kč 40 728 Kč 60 391 Kč 31 620 Kč 39 268 Kč 51 316 Kč
Plzeňský kraj 22 945 Kč 37 328 Kč 63 122 Kč 31 120 Kč 37 082 Kč 47 188 Kč
Karlovarský kraj 24 080 Kč 40 216 Kč 58 077 Kč - - -
Ústecký kraj 19 619 Kč 40 104 Kč 60 901 Kč 28 597 Kč 39 378 Kč 53 423 Kč
Liberecký kraj 25 287 Kč 38 473 Kč 59 932 Kč 28 223 Kč 36 728 Kč 45 071 Kč
Královéhradecký kraj 24 112 Kč 40 194 Kč 81 114 Kč - - -
Pardubický kraj 27 189 Kč 38 190 Kč 62 500 Kč - - -
Kraj Vysočina 25 705 Kč 41 456 Kč 59 262 Kč 31 620 Kč 41 267 Kč 47 848 Kč
Jihomoravský kraj 26 340 Kč 40 831 Kč 61 924 Kč 32 800 Kč 39 557 Kč 52 503 Kč
Olomoucký kraj 23 776 Kč 34 745 Kč 57 251 Kč 30 064 Kč 37 766 Kč 48 805 Kč
Zlínský kraj 22 213 Kč 39 138 Kč 59 276 Kč 30 254 Kč 38 259 Kč 53 965 Kč
Moravskoslezský kraj 25 163 Kč 39 025 Kč 58 047 Kč 29 485 Kč 38 316 Kč 50 348 Kč

Hrubé měsíční mzdy v roce 2024 celkem

Medián za ČR celkem
CZ-ISCO Mzdová sféra Platová sféra
3339 Zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení 41 798 Kč 40 166 Kč
33391 Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy 42 377 Kč 40 119 Kč

ESCO

Kód podskupiny Název podskupiny v ESCO URL - podskupiny v ESCO
3339 Zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení http://data.europa.eu/esco/isco/C3339

Pracovní podmínky

Název 1 2 3 4
Lokální zátěž - zátěž malých svalových skupin x
Pracovní doba, směnnost x
Zátěž teplem x
Zátěž chladem x
Zátěž hlukem x
Zátěž vibracemi x
Zátěž prachem x
Zátěž chemickými látkami x
Zátěž invazivními alergeny x
Zátěž biologickými činiteli způsobujícími onemocnění x
Zátěž ionizujícím zářením x
Zátěž neionizujícím zářením a elektromagnetickým polem včetně laserů x
Zraková zátěž x
Celková fyzická zátěž x
Zátěž trupu a páteře s převahou statické práce (manipulace s břemeny) x
Lokální zátěž jemné motoriky x
Zátěž prací v omezeném nebo uzavřeném prostoru x
Zátěž prací v nevhodných pracovních polohách x
Práce ve výškách x
Duševní zátěž x
Zvýšené riziko úrazu pracovníka x
Zvýšené riziko obecného ohrožení x
Legenda:
  • 1. Stupeň zátěže (minimální zdravotní riziko)
    Faktor se při výkonu práce nevyskytuje nebo je zátěž faktorem minimální, vliv faktoru je ze zdravotního hlediska nevýznamný.
  • 2. Stupeň zátěže (únosná míra zdravotního rizika)
    Ze zdravotního hlediska je míra zátěže faktorem únosná, nepřekračuje limity stanovené předpisy, vliv faktoru je akceptovatelný pro zdravého člověka.
  • 3. Stupeň zátěže (významná míra zdravotního rizika)
    Úroveň zátěže překračuje stanovené limitní hodnoty expozice (zátěže), na pracovištích je nutná realizace náhradních technických a organizačních opatření, nelze vyloučit negativní vliv na zdraví pracovníků.
  • 4. Stupeň zátěže (vysoká míra zdravotního rizika)
    Úroveň zátěže vysoce překračuje stanovené limitní hodnoty expozice, na pracovištích musí být dodržován soubor preventivních opatření, častěji dochází k poškození zdraví.

Kvalifikace k výkonu povolání

Školní vzdělání

Nejvhodnější školní přípravu poskytují obory:

Typ Název Kód
KKOVTypeEnum.1 Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru propagace 6642L

Vhodnou školní přípravu poskytují také obory:

Typ Název Kód
RVP Obchodník 66-41-L/01
KKOVTypeEnum.1 Střední vzdělání s maturitní zkouškou (bez vyučení) v oboru propagace 6642M

Kompetenční požadavky

Odborné dovednosti

Kód Název Úroveň 1-8 Vhodnost
h11.C.2192 Projednávání podmínek při uzavírání smluv s dodavateli médií včetně sjednávání cen 5 CompetenceSuitabilityEnum.2
h11.D.8121 Příprava podkladů pro jednání se zákazníky, pro tvorbu návrhů nových reklamních kampaní, pro tvorbu plánů akviziční činnosti apod. 5 CompetenceSuitabilityEnum.2
h11.C.2111 Vedení jednotlivých zakázek od zadání až po realizaci 5 CompetenceSuitabilityEnum.2
h11.C.2211 Projednávání a uzavírání objednávek s obchodními partnery 5 CompetenceSuitabilityEnum.2
h11.D.2194 Zpracovávání koncepčních návrhů propagačních akcí a reklamních kampaní 5 CompetenceSuitabilityEnum.2
h11.D.5192 Vyhodnocování ekonomických přínosů jednotlivých akcí s důrazem na docilovanou efektivnost vynaložených prostředků 5 CompetenceSuitabilityEnum.2
h11.C.2193 Zajišťování a organizace reklamních a propagačních akcí 5 CompetenceSuitabilityEnum.2
h11.D.2063 Zpracování metodických postupů při marketingových průzkumech trhu 5 CompetenceSuitabilityEnum.1
h11.D.9192 Provádění marketingových aktivit 5 CompetenceSuitabilityEnum.1

Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c2_manualu.pdf

Odborné znalosti

Kód Název Úroveň 1-8 Vhodnost
i32._.0002 základní ekonomické ukazatele 5 CompetenceSuitabilityEnum.2
i32._.0007 cenové analýzy, cenová politika, stanovení ceny 5 CompetenceSuitabilityEnum.2
h11._.0003 průzkum trhu 5 CompetenceSuitabilityEnum.1
h11._.0013 prostředky a formy reklamy 5 CompetenceSuitabilityEnum.1
h11._.0022 obchodní vyjednávání 5 CompetenceSuitabilityEnum.2
h11._.0006 marketing a marketingová komunikace 5 CompetenceSuitabilityEnum.2
h14._.0001 zbožíznalství obecně 5 CompetenceSuitabilityEnum.1

Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c2_manualu.pdf

Obecné dovednosti

Kód Název Úroveň 0-3
b01 Počítačová způsobilost 2
b03 Numerická způsobilost 2
b04 Ekonomické povědomí 2
b06 Jazyková způsobilost v češtině 3

Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c10_manualu.pdf

Měkké kompetence

Kód Název Úroveň 0-5
2.1 Kompetence k efektivní komunikaci 4
2.2 Kompetence ke kooperaci 4
1.2 Kompetence k flexibilitě 4
2.3 Kompetence k orientaci na zákazníka a uspokojování zákaznických potřeb 4
4.2 Kompetence k plánování a organizování práce 4

Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c9_manualu.pdf