Typ JP | ID |
---|---|
WorkUnitTypeEnum.1 | 102195 |
Lektor dalšího vzdělávání v rámci profesního, zájmového a občanského vzdělávání dospělých, pro jednotlivce nebo skupiny realizuje prezenční, distanční či kombinovanou formou výuku podle požadovaného vzdělávacího programu, popřípadě připravuje učební materiály pro účastníky vzdělávání a podílí se na projektování vzdělávacího programu a na jeho hodnocení.
Odborný směr: | Věda, vzdělávání, sport |
Odborný podsměr: | další vzdělávání |
Kvalifikační úroveň: | Magisterský studijní program |
Alternativní názvy: | Školitel, Interní lektor, Externí lektor, Lektor |
Regulovaná jednotka práce: | Ne |
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Do | Od | Medián | Do |
Hlavní město Praha | 35 003 Kč | 53 857 Kč | 78 853 Kč | 42 365 Kč | 52 950 Kč | 66 580 Kč |
Středočeský kraj | - | - | - | 40 633 Kč | 49 424 Kč | 62 026 Kč |
Jihočeský kraj | 29 902 Kč | 51 429 Kč | 66 874 Kč | 41 241 Kč | 49 192 Kč | 60 232 Kč |
Plzeňský kraj | - | - | - | 42 145 Kč | 50 381 Kč | 61 681 Kč |
Karlovarský kraj | - | - | - | 41 504 Kč | 49 686 Kč | 62 665 Kč |
Ústecký kraj | 36 920 Kč | 42 507 Kč | 69 710 Kč | 40 019 Kč | 47 228 Kč | 60 148 Kč |
Liberecký kraj | - | - | - | 41 298 Kč | 48 796 Kč | 60 602 Kč |
Královéhradecký kraj | 22 421 Kč | 22 421 Kč | 51 376 Kč | 39 349 Kč | 47 979 Kč | 61 299 Kč |
Pardubický kraj | - | - | - | 39 830 Kč | 47 313 Kč | 59 123 Kč |
Kraj Vysočina | - | - | - | 41 616 Kč | 49 160 Kč | 62 156 Kč |
Jihomoravský kraj | 36 609 Kč | 48 924 Kč | 64 228 Kč | 40 294 Kč | 48 898 Kč | 61 557 Kč |
Olomoucký kraj | - | - | - | 39 648 Kč | 48 116 Kč | 60 129 Kč |
Zlínský kraj | - | - | - | 41 588 Kč | 50 061 Kč | 61 280 Kč |
Moravskoslezský kraj | - | - | - | 40 901 Kč | 50 049 Kč | 62 899 Kč |
Medián za ČR celkem | |||
---|---|---|---|
CZ-ISCO | Mzdová sféra | Platová sféra | |
2320 | Učitelé odborných předmětů, praktického vyučování, odborného výcviku (kromě pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami) a lektoři dalšího vzdělávání | 43 728 Kč | 48 923 Kč |
23204 | Lektoři dalšího vzdělávání | 42 660 Kč | 43 775 Kč |
Kód podskupiny | Název podskupiny v ESCO | URL - podskupiny v ESCO |
---|---|---|
2320 | Lektoři dalšího vzdělávání | http://data.europa.eu/esco/isco/C2320 |
Název | 1 | 2 | 3 | 4 |
---|---|---|---|---|
Duševní zátěž | x | |||
Zátěž teplem | x | |||
Zátěž chladem | x | |||
Zátěž hlukem | x | |||
Zátěž vibracemi | x | |||
Zátěž prachem | x | |||
Zátěž chemickými látkami | x | |||
Zátěž invazivními alergeny | x | |||
Zátěž biologickými činiteli způsobujícími onemocnění | x | |||
Zátěž ionizujícím zářením | x | |||
Zátěž neionizujícím zářením a elektromagnetickým polem včetně laserů | x | |||
Zraková zátěž | x | |||
Celková fyzická zátěž | x | |||
Zátěž trupu a páteře s převahou statické práce (manipulace s břemeny) | x | |||
Lokální zátěž - zátěž malých svalových skupin | x | |||
Lokální zátěž jemné motoriky | x | |||
Zátěž prací v omezeném nebo uzavřeném prostoru | x | |||
Zátěž prací v nevhodných pracovních polohách | x | |||
Práce ve výškách | x | |||
Zvýšené riziko úrazu pracovníka | x | |||
Zvýšené riziko obecného ohrožení | x | |||
Pracovní doba, směnnost | x |
Nejvhodnější školní přípravu poskytují obory: |
||||
---|---|---|---|---|
Typ | Název | Kód | ||
KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program v oboru pedagogika | 7501T | ||
KKOVTypeEnum.2 | Výchova a vzdělávání dospělých | 7501T019 | ||
KKOVTypeEnum.2 | Vzdělávání dospělých | 7501T022 |
Vhodnou školní přípravu poskytují také obory: |
||||
---|---|---|---|---|
Typ | Název | Kód | ||
KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program | xxxxT |
Odborné dovednosti |
|||
---|---|---|---|
Kód | Název | Úroveň 1-8 | Vhodnost |
j42.C.6201 | Zjišťování úrovně vstupních kompetencí a vzdělávacích potřeb účastníků vzdělávacího programu | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.C.1035 | Spolupráce lektora dalšího vzdělávání s klienty při přípravě vzdělávacích programů a vzdělávacích akcí | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.D.1154 | Tvorba didaktických materiálů v oblasti vzdělávání dospělých | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.D.3417 | Ověřování a hodnocení dosažených kompetencí účastníků v oblasti vzdělávání dospělých | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.D.6014 | Reflexe vlastní lektorské práce a evaluace vzdělávací akce v oblasti vzdělávání dospělých | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.D.2503 | Tvorba vzdělávacích programů dalšího vzdělávání | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j42.D.2013 | Navrhování a využívání metod výuky v oblasti dalšího vzdělávání | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j42.D.2012 | Určování výsledků učení účastníků, stanovení obsahu a struktury vzdělávacího programu | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j42.D.2011 | Příprava plánu konkrétních výukových programů | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.D.1157 | Vedení prezenční, kombinované nebo distanční výuky | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.D.1158 | Diagnostika vzdělávacích potřeb jednotlivce | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.1 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c2_manualu.pdf
Odborné znalosti |
|||
---|---|---|---|
Kód | Název | Úroveň 1-8 | Vhodnost |
j42._.0001 | didaktika vyučovaného oboru | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j31._.0026 | psychologie vzdělávání dospělých | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j42._.0002 | hodnocení, testování a měření ve vzdělávání | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41._.0041 | metody a postupy lektorství v odborných kurzech | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
i52._.0031 | andragogika | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
i41._.0098 | související právní předpisy | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j42._.0012 | vyučovaná disciplína | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j42._.0013 | didaktické prostředky a pomůcky | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c2_manualu.pdf
Obecné dovednosti |
||
---|---|---|
Kód | Název | Úroveň 0-3 |
b01 | Počítačová způsobilost | 3 |
b03 | Numerická způsobilost | 1 |
b04 | Ekonomické povědomí | 2 |
b05 | Právní povědomí | 2 |
b06 | Jazyková způsobilost v češtině | 3 |
b07 | Jazyková způsobilost v angličtině | 3 |
b08 | Jazyková způsobilost v dalším cizím jazyce | 1 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c10_manualu.pdf
Digitální kompetence |
|||
---|---|---|---|
Kód | Název | Úroveň 1-4 | |
1.1 | Prohlížení, vyhledávání a filtrování dat, informací a digitálního obsahu | 3 | |
1.2 | Hodnocení dat, informací a digitálního obsahu | 4 | |
1.3 | Správa dat, informací a digitálního obsahu | 2 | |
2.1 | Interakce prostřednictvím digitálních technologií | 2 | |
2.2 | Sdílení prostřednictvím digitálních technologií | 2 | |
2.3 | Spolupráce prostřednictvím digitálních technologií | 2 | |
2.4 | Netiketa | 2 | |
3.1 | Tvorba digitálního obsahu | 2 | |
3.2 | Integrace a přepracování digitálního obsahu | 2 | |
3.3 | Autorská práva a licence | 3 | |
4.1 | Ochrana zařízení | 2 | |
4.2 | Ochrana osobních dat a soukromí | 2 | |
4.3 | Ochrana zdraví a duševní pohody | 2 | |
4.4 | Ochrana životního prostředí | 2 | |
5.1 | Řešení technických problémů | 2 | |
5.2 | Identifikace potřeb a výběr vhodných technologií | 2 | |
5.3 | Kreativní využívání digitálních technologií | 2 | |
5.4 | Identifikace nedostatků v digitálních kompetencích | 2 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c15_manualu.pdf
Měkké kompetence |
||
---|---|---|
Kód | Název | Úroveň 0-5 |
1.1 | Kompetence k celoživotnímu vzdělávání | 5 |
1.2 | Kompetence k flexibilitě | 4 |
1.3 | Kompetence ke kreativitě | 3 |
1.4 | Kompetence ke zvládání stresu a zátěže | 4 |
2.1 | Kompetence k efektivní komunikaci | 5 |
2.2 | Kompetence ke kooperaci | 5 |
2.3 | Kompetence k orientaci na zákazníka a uspokojování zákaznických potřeb | 5 |
2.4 | Kompetence k ovlivňování a rozvíjení ostatních | 5 |
2.5 | Kompetence k sebepoznání a porozumění druhým | 5 |
2.6 | Kompetence k vedení lidí | 4 |
3.1 | Kompetence k analytickému myšlení | 4 |
3.2 | Kompetence ke koncepčnímu myšlení | 5 |
3.3 | Kompetence k objevování a orientaci v informacích | 5 |
4.1 | Kompetence k aktivnímu přístupu | 4 |
4.2 | Kompetence k plánování a organizování práce | 4 |
4.3 | Kompetence k podnikavosti | 3 |
4.4 | Kompetence k řešení problémů | 5 |
4.5 | Kompetence k samostatnosti | 5 |
4.6 | Kompetence k výkonnosti | 3 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c9_manualu.pdf
Přesné posouzení zdravotního stavu s následným doporučením nebo nedoporučením výkonu tohoto povolání je možné pouze po konzultaci s lékařem.