Typ JP | ID |
---|---|
WorkUnitTypeEnum.2 | 101422 |
Referent specialista regulace finančního trhu provádí komplexní legislativní práce v oblasti finančního trhu v ČR i v mezinárodním kontextu a v oblasti podpory rozvoje českého finančního trhu.
Odborný směr: | Povolání vyřazená z kategorického třídění pro svoji neaktuálnost |
Odborný podsměr: | státní správa |
Kvalifikační úroveň: | Magisterský studijní program |
Nadřízené povolání: | Referent specialista finančního trhu |
Příbuzné specializace: | Referent specialista státní kontroly na finančním trhu, Referent specialista analýz a rozvoje finančního trhu, |
Regulovaná jednotka práce: | Ne |
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Do | Od | Medián | Do |
Hlavní město Praha | 22 872 Kč | 58 571 Kč | 115 330 Kč | 34 910 Kč | 50 727 Kč | 74 491 Kč |
Středočeský kraj | 55 810 Kč | 81 913 Kč | 146 617 Kč | 35 429 Kč | 43 535 Kč | 56 988 Kč |
Jihočeský kraj | 43 897 Kč | 59 983 Kč | 89 557 Kč | 30 528 Kč | 41 697 Kč | 51 571 Kč |
Plzeňský kraj | 19 520 Kč | 33 605 Kč | 69 186 Kč | 33 570 Kč | 45 419 Kč | 63 692 Kč |
Ústecký kraj | - | - | - | 33 322 Kč | 43 997 Kč | 58 568 Kč |
Liberecký kraj | - | - | - | 34 481 Kč | 44 132 Kč | 55 196 Kč |
Královéhradecký kraj | - | - | - | 35 910 Kč | 47 285 Kč | 60 184 Kč |
Pardubický kraj | 39 844 Kč | 52 928 Kč | 74 670 Kč | 33 588 Kč | 40 474 Kč | 52 090 Kč |
Jihomoravský kraj | - | - | - | 33 659 Kč | 43 985 Kč | 58 698 Kč |
Olomoucký kraj | 35 328 Kč | 49 779 Kč | 85 052 Kč | 31 526 Kč | 40 959 Kč | 54 550 Kč |
Zlínský kraj | - | - | - | 33 969 Kč | 42 894 Kč | 59 641 Kč |
Moravskoslezský kraj | 37 829 Kč | 60 123 Kč | 97 221 Kč | 34 045 Kč | 43 920 Kč | 57 173 Kč |
Medián za ČR celkem | |||
---|---|---|---|
CZ-ISCO | Mzdová sféra | Platová sféra | |
2619 | Specialisté v oblasti práva a příbuzných oblastech jinde neuvedení | 53 554 Kč | 46 643 Kč |
26196 | Právníci legislativci | - | 51 712 Kč |
Název | 1 | 2 | 3 | 4 |
---|---|---|---|---|
Duševní zátěž | x | |||
Zraková zátěž | x | x | ||
Zátěž teplem | x | |||
Zátěž chladem | x | |||
Zátěž hlukem | x | |||
Zátěž vibracemi | x | |||
Zátěž prachem | x | |||
Zátěž chemickými látkami | x | |||
Zátěž invazivními alergeny | x | |||
Zátěž biologickými činiteli způsobujícími onemocnění | x | |||
Zátěž ionizujícím zářením | x | |||
Zátěž neionizujícím zářením a elektromagnetickým polem včetně laserů | x | |||
Celková fyzická zátěž | x | |||
Zátěž trupu a páteře s převahou statické práce (manipulace s břemeny) | x | |||
Lokální zátěž - zátěž malých svalových skupin | x | |||
Lokální zátěž jemné motoriky | x | |||
Zátěž prací v omezeném nebo uzavřeném prostoru | x | |||
Zátěž prací v nevhodných pracovních polohách | x | |||
Práce ve výškách | x | |||
Zvýšené riziko úrazu pracovníka | x | |||
Zvýšené riziko obecného ohrožení | x | |||
Pracovní doba, směnnost | x |
Nejvhodnější školní přípravu poskytují obory: |
||||
---|---|---|---|---|
Typ | Název | Kód | ||
KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program v oboru právo a právní věda | 6805T |
Vhodnou školní přípravu poskytují také obory: |
||||
---|---|---|---|---|
Typ | Název | Kód | ||
KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program v oboru ekonomické teorie | 6201T | ||
KKOVTypeEnum.1 | Bakalářský studijní program v oboru právo a právní věda | 6805R |
Odborné dovednosti |
|||
---|---|---|---|
Kód | Název | Úroveň 1-8 | Vhodnost |
i21.D.2416 | Tvorba koncepce legislativní politiky v oblasti finančního trhu | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
i21.D.2417 | Harmonizace legislativy v návaznosti na právní předpisy ES/EU | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
i21.D.6409 | Zpracovávání podkladů ke koncepčním materiálům EU a mezinárodních organizací v oblasti finančního trhu (OECD, EO, WB a MMF) | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
i21.D.6408 | Zpracovávání stanovisek a výkladů k právním předpisům a k žádostem zahraničních institucí v oblasti finančního trhu | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c2_manualu.pdf
Odborné znalosti |
|||
---|---|---|---|
Kód | Název | Úroveň 1-8 | Vhodnost |
i21._.0043 | management ve veřejné správě | 6 | CompetenceSuitabilityEnum.1 |
i21._.0051 | státní správa a samospráva na centrální úrovni | 6 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
i41._.0001 | právní věda, právní principy a zásady | 6 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
i22._.0005 | makroekonomie | 6 | CompetenceSuitabilityEnum.1 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c2_manualu.pdf
Obecné dovednosti |
||
---|---|---|
Kód | Název | Úroveň 0-3 |
b01 | Počítačová způsobilost | 3 |
b02 | Způsobilost k řízení osobního automobilu | 0 |
b03 | Numerická způsobilost | 3 |
b04 | Ekonomické povědomí | 3 |
b05 | Právní povědomí | 3 |
b06 | Jazyková způsobilost v češtině | 3 |
b07 | Jazyková způsobilost v angličtině | 3 |
b08 | Jazyková způsobilost v dalším cizím jazyce | 2 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c10_manualu.pdf
Měkké kompetence |
||
---|---|---|
Kód | Název | Úroveň 0-5 |
2.1 | Kompetence k efektivní komunikaci | 5 |
2.6 | Kompetence k vedení lidí | 0 |
3.3 | Kompetence k objevování a orientaci v informacích | 5 |
1.4 | Kompetence ke zvládání stresu a zátěže | 4 |
4.1 | Kompetence k aktivnímu přístupu | 5 |
1.1 | Kompetence k celoživotnímu vzdělávání | 4 |
4.2 | Kompetence k plánování a organizování práce | 5 |
4.4 | Kompetence k řešení problémů | 4 |
4.5 | Kompetence k samostatnosti | 5 |
4.6 | Kompetence k výkonnosti | 4 |
2.3 | Kompetence k orientaci na zákazníka a uspokojování zákaznických potřeb | 0 |
1.2 | Kompetence k flexibilitě | 5 |
1.3 | Kompetence ke kreativitě | 4 |
2.2 | Kompetence ke kooperaci | 5 |
2.4 | Kompetence k ovlivňování a rozvíjení ostatních | 4 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c9_manualu.pdf
Přesné posouzení zdravotního stavu s následným doporučením nebo nedoporučením výkonu tohoto povolání je možné pouze po konzultaci s lékařem.