| Typ JP | ID |
|---|---|
| WorkUnitTypeEnum.1 | 7670 |
Baletní mistr připravuje nastudování baletního nebo tanečního díla s jednotlivými interprety v úzké spolupráci s choreografem inscenace, sleduje výkony členů baletního souboru při zkouškách a představeních a navrhuje opatření k odstranění zjištěných nedostatků.
| Odborný směr: | Umění a kultura |
| Odborný podsměr: | tanec |
| Kvalifikační úroveň: | Magisterský studijní program |
| Alternativní názvy: | Ballet master |
| Regulovaná jednotka práce: | Ne |
| Kód podskupiny | Název podskupiny v ESCO | URL - podskupiny v ESCO |
|---|---|---|
| 2653 | Tanečníci a choreografové | http://data.europa.eu/esco/isco/C2653 |
| Název | 1 | 2 | 3 | 4 |
|---|---|---|---|---|
| Zátěž hlukem | x | x | ||
| Zátěž trupu a páteře s převahou statické práce (manipulace s břemeny) | x | x | ||
| Zvýšené riziko úrazu pracovníka | x | x | ||
| Pracovní doba, směnnost | x | x | ||
| Zátěž chladem | x | x | ||
| Zraková zátěž | x | x | ||
| Celková fyzická zátěž | x | |||
| Lokální zátěž - zátěž malých svalových skupin | x | x | ||
| Lokální zátěž jemné motoriky | x | x | ||
| Duševní zátěž | x | x | ||
| Zvýšené riziko obecného ohrožení | x | |||
| Zátěž teplem | x | |||
| Zátěž vibracemi | x | |||
| Zátěž prachem | x | |||
| Zátěž chemickými látkami | x | |||
| Zátěž invazivními alergeny | x | |||
| Zátěž biologickými činiteli způsobujícími onemocnění | x | |||
| Zátěž ionizujícím zářením | x | |||
| Zátěž neionizujícím zářením a elektromagnetickým polem včetně laserů | x | |||
| Zátěž prací v omezeném nebo uzavřeném prostoru | x | |||
| Zátěž prací v nevhodných pracovních polohách | x | |||
| Práce ve výškách | x |
Nejvhodnější školní přípravu poskytují obory: |
||||
|---|---|---|---|---|
| Typ | Název | Kód | ||
| KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program v oboru taneční umění | 8202T | ||
Vhodnou školní přípravu poskytují také obory: |
||||
|---|---|---|---|---|
| Typ | Název | Kód | ||
| KKOVTypeEnum.1 | Vyšší odborné vzdělání v oboru tanec | 8246N | ||
| KKOVTypeEnum.1 | Bakalářský studijní program v oboru taneční umění | 8202R | ||
Odborné dovednosti |
|||
|---|---|---|---|
| Kód | Název | Úroveň 1-8 | Vhodnost |
| m14.D.3012 | Posuzování tanečních výkonů a odhalování nedostatků | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| m14.C.2002 | Spolupráce s ostatními inscenátory na koncepci a podobě tanečních a baletních inscenací a výběru interpretů | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| m14.F.2019 | Navrhování inscenačního ztvárnění baletních, tanečních, pantomimických děl a pohybových složek činoherních, operetních, operních, muzikálových představení a tanečních dramatických děl v divadlech | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.1 |
| m14.C.6026 | Udržování taneční úrovně tanečníků | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| m14.C.6023 | Nastudování baletních rolí s interprety | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c2_manualu.pdf
Odborné znalosti |
|||
|---|---|---|---|
| Kód | Název | Úroveň 1-8 | Vhodnost |
| m14._.0004 | tanec a balet | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
| j41._.0016 | výuka uměleckých disciplin | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c2_manualu.pdf
Měkké kompetence |
||
|---|---|---|
| Kód | Název | Úroveň 0-5 |
| 2.1 | Kompetence k efektivní komunikaci | 5 |
| 2.2 | Kompetence ke kooperaci | 4 |
| 4.6 | Kompetence k výkonnosti | 4 |
| 4.1 | Kompetence k aktivnímu přístupu | 4 |
| 2.4 | Kompetence k ovlivňování a rozvíjení ostatních | 4 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c9_manualu.pdf
Přesné posouzení zdravotního stavu s následným doporučením nebo nedoporučením výkonu tohoto povolání je možné pouze po konzultaci s lékařem.