Typ JP | ID |
---|---|
WorkUnitTypeEnum.1 | 30010 |
Pedagog v zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků zajišťuje profesní rozvoj pedagogických pracovníků škol a školských zařízení, poskytuje poradenství v otázkách metodiky a řízení škol a školských zařízení, zprostředkovává informace o nových směrech a postupech ve vzdělávání.
Odborný směr: | Věda, vzdělávání, sport |
Odborný podsměr: | další vzdělávání |
Kvalifikační úroveň: | Magisterský studijní program |
Alternativní názvy: | Učitelka, Pedagog, Teacher at school establishments for further teacher training |
Regulovaná jednotka práce: | Ne |
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Do | Od | Medián | Do |
Hlavní město Praha | - | - | - | 36 754 Kč | 43 081 Kč | 55 684 Kč |
Středočeský kraj | - | - | - | 36 369 Kč | 42 085 Kč | 53 734 Kč |
Jihočeský kraj | - | - | - | 36 619 Kč | 42 024 Kč | 52 380 Kč |
Plzeňský kraj | - | - | - | 36 983 Kč | 43 216 Kč | 56 440 Kč |
Karlovarský kraj | - | - | - | 37 457 Kč | 43 243 Kč | 57 461 Kč |
Ústecký kraj | - | - | - | 36 575 Kč | 42 543 Kč | 53 193 Kč |
Liberecký kraj | - | - | - | 36 705 Kč | 42 196 Kč | 52 723 Kč |
Královéhradecký kraj | - | - | - | 36 804 Kč | 42 031 Kč | 52 277 Kč |
Pardubický kraj | - | - | - | 36 105 Kč | 42 042 Kč | 52 480 Kč |
Kraj Vysočina | - | - | - | 35 802 Kč | 42 439 Kč | 52 899 Kč |
Jihomoravský kraj | 28 549 Kč | 40 580 Kč | 59 868 Kč | 35 421 Kč | 41 766 Kč | 53 278 Kč |
Olomoucký kraj | - | - | - | 36 191 Kč | 42 977 Kč | 53 749 Kč |
Zlínský kraj | - | - | - | 34 692 Kč | 41 337 Kč | 51 164 Kč |
Moravskoslezský kraj | 28 472 Kč | 38 026 Kč | 50 379 Kč | 36 230 Kč | 42 156 Kč | 53 290 Kč |
Medián za ČR celkem | |||
---|---|---|---|
CZ-ISCO | Mzdová sféra | Platová sféra | |
2359 | Specialisté a odborní pracovníci v oblasti výchovy a vzdělávání jinde neuvedení | 40 424 Kč | 42 152 Kč |
23592 | Pedagogové v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků | - | 45 190 Kč |
Název | 1 | 2 | 3 | 4 |
---|---|---|---|---|
Duševní zátěž | x | |||
Zátěž teplem | x | |||
Zátěž chladem | x | |||
Zátěž hlukem | x | |||
Zátěž vibracemi | x | |||
Zátěž prachem | x | |||
Zátěž chemickými látkami | x | |||
Zátěž invazivními alergeny | x | |||
Zátěž biologickými činiteli způsobujícími onemocnění | x | |||
Zátěž ionizujícím zářením | x | |||
Zátěž neionizujícím zářením a elektromagnetickým polem včetně laserů | x | |||
Zraková zátěž | x | |||
Celková fyzická zátěž | x | |||
Zátěž trupu a páteře s převahou statické práce (manipulace s břemeny) | x | |||
Lokální zátěž - zátěž malých svalových skupin | x | |||
Lokální zátěž jemné motoriky | x | |||
Zátěž prací v omezeném nebo uzavřeném prostoru | x | |||
Zátěž prací v nevhodných pracovních polohách | x | |||
Práce ve výškách | x | |||
Zvýšené riziko úrazu pracovníka | x | |||
Zvýšené riziko obecného ohrožení | x | |||
Pracovní doba, směnnost | x |
Nejvhodnější školní přípravu poskytují obory: |
||||
---|---|---|---|---|
Typ | Název | Kód | ||
KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program v oboru specializace v pedagogice | 7507T | ||
KKOVTypeEnum.1 | Doktorský studijní program v oboru specializace v pedagogice | 7507V | ||
KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program v oboru pedagogika | 7501T |
Vhodnou školní přípravu poskytují také obory: |
||||
---|---|---|---|---|
Typ | Název | Kód | ||
KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program ve skupině oborů pedagogika, učitelství a sociální péče | 75xxT | ||
KKOVTypeEnum.1 | Doktorský studijní program ve skupině oborů pedagogika, učitelství a sociální péče | 75xxV | ||
KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program v oboru speciální pedagogika | 7506T | ||
KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program v oboru ekonomika a management | 6208T |
Odborné dovednosti |
|||
---|---|---|---|
Kód | Název | Úroveň 1-8 | Vhodnost |
j41.C.6411 | Řízení diskuzí | 5 | CompetenceSuitabilityEnum.1 |
j41.D.2613 | Projektování vzdělávacích akcí dalšího profesního vzdělávání, stanovování a plánování personálního a materiálně technického zabezpečení kurzů | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.D.1201 | Orientace v učebních plánech, osnovách a dalších učebních dokumentech | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.Z.5311 | Organizace kurzů dalšího vzdělávání | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.D.2612 | Navrhování metod výuky v oblasti dalšího profesního vzdělávání | 6 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.D.2611 | Koncipování kurzů dalšího profesního vzdělávání | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.C.2111 | Zajišťování prostor, techniky, ubytování a dalšího zázemí pro kurzy dalšího profesního vzdělávání | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.D.3611 | Vyhledávání a výběr vhodných externích lektorů pro kurzy dalšího profesního vzdělávání | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.D.6012 | Analyzování vzdělávacích potřeb klientů a jejich zájmu o další profesní vzdělávání | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.D.3414 | Posuzování a vyhodnocování průzkumů vzdělávacích potřeb a průzkumů zájmu o další vzdělávání, v rámci zajišťování koncepční a metodické činnosti v oblasti vzdělávání ve středisku nebo útvaru vzdělávání | 6 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41.D.8411 | Vedení příslušné dokumentace v rámci zabezpečování administrativně technických a organizačních záležitostí výcviku a vzdělávání ve středisku nebo útvaru vzdělávání | 6 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
i52.D.1220 | Orientace ve formách a možnostech dalšího vzdělávání | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
i52.D.6220 | Vyhodnocení efektivity vzdělávání | 6 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
k22.D.2007 | Sestavování individuálního kariérního plánu dalšího vzdělávání a profesního rozvoje | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
k23.D.1024 | Orientace v legislativě počátečního a dalšího vzdělávání včetně předpisů souvisejících s kariérovým poradenstvím | 6 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c2_manualu.pdf
Odborné znalosti |
|||
---|---|---|---|
Kód | Název | Úroveň 1-8 | Vhodnost |
k23._.0017 | další profesní vzdělávání, akreditace, certifikace, zákonem předepsané zkoušky | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.1 |
i52._.0002 | školská soustava, vzdělávací úrovně, obory vzdělání, soustava KKOV | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
i52._.0031 | andragogika | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
h12._.0055 | marketing a reklama ve vzdělávání | 6 | CompetenceSuitabilityEnum.1 |
j41._.0001 | obecná pedagogika | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j41._.0041 | metody a postupy lektorství v odborných kurzech | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j42._.0001 | didaktika vyučovaného oboru | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j42._.0002 | hodnocení, testování a měření ve vzdělávání | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j42._.0003 | pedagogické projektování a vývoj kurikula | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
j31._.0026 | psychologie vzdělávání dospělých | 7 | CompetenceSuitabilityEnum.2 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c2_manualu.pdf
Obecné dovednosti |
||
---|---|---|
Kód | Název | Úroveň 0-3 |
b01 | Počítačová způsobilost | 3 |
b03 | Numerická způsobilost | 2 |
b04 | Ekonomické povědomí | 2 |
b05 | Právní povědomí | 2 |
b06 | Jazyková způsobilost v češtině | 3 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c10_manualu.pdf
Měkké kompetence |
||
---|---|---|
Kód | Název | Úroveň 0-5 |
2.1 | Kompetence k efektivní komunikaci | 5 |
2.3 | Kompetence k orientaci na zákazníka a uspokojování zákaznických potřeb | 5 |
4.2 | Kompetence k plánování a organizování práce | 5 |
4.1 | Kompetence k aktivnímu přístupu | 5 |
3.3 | Kompetence k objevování a orientaci v informacích | 5 |
Popisy úrovní naleznete zde: https://nsp.cz/downloads/Priloha_c9_manualu.pdf
Přesné posouzení zdravotního stavu s následným doporučením nebo nedoporučením výkonu tohoto povolání je možné pouze po konzultaci s lékařem.