Typ JP | ID |
---|---|
WorkUnitTypeEnum.2 | 30723 |
Specialista pro kontrolní činnost SZ předkládá návrhy právních předpisů, tvoří řídící akty a metodiky, koordinuje a metodicky usměrňuje oblast kontroly vykonávané úřady práce podle zákona o zaměstnanosti.
Odborný směr: | Povolání vyřazená z kategorického třídění pro svoji neaktuálnost |
Odborný podsměr: | státní správa |
Kvalifikační úroveň: | Magisterský studijní program |
Alternativní názvy: | Expert státní správy |
Nadřízené povolání: | Pracovník SZ - specialista |
Příbuzné specializace: | Specialista ESF ve SZ, Specialista trhu práce ve SZ, Specialista pro strategie a koncepce SZ, Specialista pro metodiku SZ a správní řízení, Specialista pro koordinaci a modernizaci SZ, Specialista pro poradenství ve SZ |
Regulovaná jednotka práce: | Ne |
Mzdová sféra | Platová sféra | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Kraj | Od | Medián | Do | Od | Medián | Do |
Středočeský kraj | 46 266 Kč | 65 612 Kč | 108 132 Kč | - | - | - |
Jihočeský kraj | 38 181 Kč | 60 201 Kč | 94 930 Kč | - | - | - |
Plzeňský kraj | 40 655 Kč | 59 007 Kč | 93 745 Kč | - | - | - |
Ústecký kraj | 42 755 Kč | 67 395 Kč | 128 862 Kč | - | - | - |
Liberecký kraj | 40 243 Kč | 58 029 Kč | 96 107 Kč | - | - | - |
Královéhradecký kraj | 44 625 Kč | 62 305 Kč | 89 718 Kč | - | - | - |
Kraj Vysočina | 41 855 Kč | 56 561 Kč | 89 660 Kč | - | - | - |
Jihomoravský kraj | 31 158 Kč | 68 090 Kč | 109 664 Kč | - | - | - |
Olomoucký kraj | 40 023 Kč | 55 457 Kč | 86 068 Kč | - | - | - |
Zlínský kraj | 39 141 Kč | 55 494 Kč | 75 252 Kč | - | - | - |
Medián za ČR celkem | |||
---|---|---|---|
CZ-ISCO | Mzdová sféra | Platová sféra | |
2149 | Specialisté v oblasti techniky v ostatních oborech | 59 547 Kč | 51 714 Kč |
21497 | Inženýři bezpečnosti práce a ochrany zdraví | 68 416 Kč | 48 253 Kč |
Název | 1 | 2 | 3 | 4 |
---|---|---|---|---|
Zraková zátěž | x | x | ||
Zátěž prací v omezeném nebo uzavřeném prostoru | x | |||
Duševní zátěž | x | |||
Zátěž teplem | x | |||
Zátěž chladem | x | |||
Zátěž hlukem | x | |||
Zátěž vibracemi | x | |||
Zátěž prachem | x | |||
Zátěž chemickými látkami | x | |||
Zátěž invazivními alergeny | x | |||
Zátěž biologickými činiteli způsobujícími onemocnění | x | |||
Zátěž ionizujícím zářením | x | |||
Zátěž neionizujícím zářením a elektromagnetickým polem včetně laserů | x | |||
Celková fyzická zátěž | x | |||
Zátěž trupu a páteře s převahou statické práce (manipulace s břemeny) | x | |||
Lokální zátěž - zátěž malých svalových skupin | x | |||
Lokální zátěž jemné motoriky | x | |||
Zátěž prací v nevhodných pracovních polohách | x | |||
Práce ve výškách | x | |||
Zvýšené riziko úrazu pracovníka | x | |||
Zvýšené riziko obecného ohrožení | x | |||
Pracovní doba, směnnost | x |
Nejvhodnější školní přípravu poskytují obory: |
||||
---|---|---|---|---|
Typ | Název | Kód | ||
KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program v oboru ekonomika a management | 6208T |
Vhodnou školní přípravu poskytují také obory: |
||||
---|---|---|---|---|
Typ | Název | Kód | ||
KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program ve skupině oborů ekonomie | 62xxT | ||
KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program | xxxxT | ||
KKOVTypeEnum.1 | Magisterský studijní program ve skupině oborů právo, právní a veřejnosprávní činnost | 68xxT |
Přesné posouzení zdravotního stavu s následným doporučením nebo nedoporučením výkonu tohoto povolání je možné pouze po konzultaci s lékařem.